Alleen maar slapen

Cynniey
één maand geleden
Volgen
Hallo, ik zit sinds deze week in week 11. En sinds deze week slaap ik alleen nog maar, wanneer ik niet slaap ben ik moe zonder ook nog maar iets te hebben gedaan. Herkennen meerdere dit?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
ellenv-25
één maand geleden
Ja ik ook precies hetzelfde! Heb dat sinds 8 weken zwangerschap ongeveer en ben dit weekend ook 11 weken. Niks aan te doen dan je er aan over te geven!
  • Rapporteren
Cynniey
één maand geleden
We geven ons er maar aan over he😉
  • Rapporteren
Robink-24
één maand geleden
12+5 en ik doe ook Doornroosje na.. team forever tired! Hopen dat het snel wegtrekt..
  • Rapporteren
Roosje2020sept
één maand geleden
Ik heb dat ook. Dit weekend 11 weken. Ik doe niks in het huishouden, ga naar mn werk maar verder hang ik op de bank of slaap ik. Zo moe. Vind het heel lastig om aan over te geven om ‘niks’ te doen
  • Rapporteren
Mieke-M
één maand geleden
Slapen lukt helaas niet zo veel als ik zou willen.. Ik kom gewoon niet in slaap. Maar ik ben wel de hele dag moe. Goeie combi dus, not. Nergens energie voor en moet mezelf echt dwingen om iets aan het huishouden te doen. Voelt wel weer bijna als een overwinning als ik dan bijvoorbeeld een was heb opgevouwen😂
  • Rapporteren
Cynniey
één maand geleden
Dat herken ik Mieke. Ieder klein dingetje dat voorheen geen moeite koste. Voeld nu inderdaad als een overwinning.
  • Rapporteren