12 Reacties
3 jaar geleden
Hoe gaat ze op normale tomaten ? Op mijn werk kinderdagverblijf hebben redelijk wat kinderen een tomaat allergie
3 jaar geleden
Reactie op KittyMarissa
Hoe gaat ze op normale tomaten ? Op mijn werk kinderdagverblijf hebben rede ...
Uuhh met macaroni/spagetti/pizza of een ander gerecht waar ik tomatenpuree doorheen doet heeft ze geen last..
Echt tomaten zo los gegeten heeft ze nog niet, dus ik heb geen idee!
3 jaar geleden
Reactie op Maria90
Uuhh met macaroni/spagetti/pizza of een ander gerecht waar ik tomatenpuree ...
Owh uhmm dat is vreemd indd misschien even kijken hoe ze reageert op snoep tomaatjes of iets dergelijks misschien is ze anders allergische voor een ingredi毛nt die in de ketchup zit. Hoop dat je er achter komt wat het is eeg rot een allergische reactie gelukkig dat het maar kort duurt
3 jaar geleden
Ons kindje heeft dat bij aardbei. Je ziet ze gewoon verschijnen en na een uurtje weer weg. Lijkt er geen last van te hebben.
3 jaar geleden
Reactie op Sannie79
Het schijnt door zuren te komen die in sauzen zitten. Ook mayo en andere sa ...
Dat gok ik ook, de plekken die rood zijn zijn ook exact de plekken waar het rood werd. We hadden toevallig een foto gemaakt omdat haar hele gezicht onder de ketchup zat 馃ぃ . Toen we de uitslag bekeken zit dat precies op de plekken waar de ketchup zat hahaha..
3 jaar geleden
Hier hetzelfde met mayonaise en ravigote saus, schijnt inderdaad door een overgevoeligheid van een van de bestanddelen te komen. Het resultaat: rode vlekken die ook warm aanvoelen en die zelf wegtrokken. Schijnt met zelf gemaakte verse saus niet zo te zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeerd (zelfgemaakte mayo is natuurlijk eigenlijk heel makkelijk te maken 馃槄)
Wel fijn die herkenning hier!