13 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb zo'n zak die je dicht ritst, zitten ze helemaal in Als dat niet zou werken een lekkere dikke broek aan, ski broekje of pakje

4 jaar geleden

Wij hebben ook een joolz voetenzak maar daar zitten gaten door waar je het tuigje doorheen haalt..dus als ik haar vast zet in het tuigje zit ze automatisch ook vast in die zak en kan ze die niet aftrappen

4 jaar geleden

Wij hebben ook een Joolz en net als zonnetje1989 zit deze vast dus ondanks dat ons kindje niet zo’n stilzitter is gaat die zak nergens naartoe 😉

4 jaar geleden

Als je een goed warm ski-pak hebt ben je denk ik het zelfde kwijt. Al weet ik dat niet zeker want die voetenzak zat bij de wagen. Waarvan ik toen nog dacht “wat heb je eraan” vind het ding nu onmisbaar! Als we s ochtends heel vroeg gaan wandelen en hij heeft de pyjama nog aan kan hij prima mee zo, jas aan en hop de voetenzak in, lekker warm! Denk dat het vanaf 5 graden zonder echt te koud zou zijn omdat ze stil zitten. Een deken kan ook maar die schoppen ze juist weg. Of idd een ski-pak maar dat vind ik meer gedoe.

4 jaar geleden

Als je een goed warm ski-pak hebt ben je denk ik het zelfde kwijt. Al weet ...
Bij hele erge kou een fleece dekentje gaatjes er in en door de gordels. Blijft ook beter op de plek onder de voetenzak

4 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Bij hele erge kou een fleece dekentje gaatjes er in en door de gordels. Bli ...
Doe je die nog onder de voetenzak?

4 jaar geleden

Doe je die nog onder de voetenzak?
Als het heel koud word dan wel, gaatjes voor de gordels en dan zo over de beentjes en daar over de voetenzak

4 jaar geleden

Ik dacht laatst nog om deze weer van de zolder af te halen. Wordt die van binnen dan niet vies door de schoentjes?

4 jaar geleden

Reactie op Lbaby1

Ik dacht laatst nog om deze weer van de zolder af te halen. Wordt die van b ...
Wij doen ze zonder schoenen aan erin! Warm genoeg en anders extra dikke sokken aan.. schoentjes weer aan als ze eruit gaan

4 jaar geleden

Reactie op tmeeer

Wij doen ze zonder schoenen aan erin! Warm genoeg en anders extra dikke sok ...
Dit doen wij ook. Slofjes of dikke antislipsokken erin aan. Normaal trekt hij die uit maar in de voetenzak kan hij er niet bij 😂

4 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Als het heel koud word dan wel, gaatjes voor de gordels en dan zo over de ...
Ik dacht misschien een kruik erin als het heel koud wordt of is dat gek 😂

4 jaar geleden

Maar dan worden zijn handjes en gezicht ook super koud dus denk dat ik dan gewoon zoveel mogelijk binnen blijf 🙈

4 jaar geleden

Skipak (met voeten)