Angst voor reactie werk

chycita
3 maanden geleden
Volgen
Hoi meiden! Ik ben nu 5/6 weekjes zwanger en maak me nogal druk om wat de reactie van mijn werk gaat zijn.. ik werk er pas sinds december en ga ook een opleiding doen van een jaar.. het was in 1 maand raak wat ik niet zo snel verwacht had, maar ontzettend blij mee! Vind het alleen moeilijk te genieten doordat ik me druk maak over mijn werk en wat mijn collega’s van me gaan vinden.. Iemand tips of ervaring?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Dewydewy
3 maanden geleden
Hey Chycita, ik snap dat je, je druk maakt om de reacties van je collega's. Probeer vooral te genieten van de zwangerschap en je minder druk te maken om de meningen van anderen. Jouw geluk is het belangrijkste!
  • Rapporteren
xLynn
3 maanden geleden
He Chycita, ik zit momenteel in een zelfde aoort situatie. Ik ben 4+4 weken zwanger. Ik werk al 1,5 jaar hij het bedrijf en in september loopt mijn contract af. Nu is mijn situatie zo dat ik sinds november in de ziektewet zit door psychische dingetjes. (Lees; huis afgebrand, twee miskramen enzovoort.) Nu ben ik er dus vorige week achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Ontzettend blij uiteraard, maar ik zit nu al tegen het moment op dat ik het mn baas moet vertellen. Hij heeft vanaf moment een dat ik daar werk al duidelijk gemaakt aan het vrouwelijke personeel dat hij een allergie heeft voor zwangere vrouwen en er is er zelf eentje geweest in het verleden waarvan het contract niet is verlengd door zwangerschap. Dat is uiteraard niet tegen haar gezegd maar iedereen wist wel de reden van het niet verlengen van het contract. Ik zie me over een aantal weken dus al aankomen met mijn ‘ik ben zwanger!’..
  • Rapporteren
xLynn
3 maanden geleden