Angstig door alles wat ik lees en soms verminderde kwaaltjes

Lisette1990
2 maanden geleden
Volgen
Hoi lieve mensen, Ik maak me helemaal gek.. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen volgens eigen berekening maar ik ben zo bang dat het mis gaat ! Ik lees allerlei enge dingen.. leeg vruchtzakje, missed abortion.. Ik durf gewoon niet t genieten.. Kheb pas 12 feb de eerste echo.. Hoe gaan jullie hiermee om? Liefs, Lisette
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Tgurl
2 maanden geleden
Precies hetzelfde! Heb zelf 2x een vroege miskraam gehad dus elk verminderd kwaaltje maakt me ergens bang. Aan de andere kant probeer ik me juist te richten op het genieten van het zwanger zijn en te bedenken hoe mooi het is als de baby er is. Positiviteit doet zoveel!
  • Rapporteren
Belleke-24
2 maanden geleden
Hier normaal ook 5weken ver. Had dit weekend heel veel last van pijn in mijn linkerlies. Nu is dit sinds gisteren veel minder /gedaan. Ik probeer mij geen zorgen te maken maar is vlugger gezegd dan gedaan. Anders gaan kwaaltjes (had ik van ons eerste 5jaar geleden ook niet)
  • Rapporteren
Brigitte88
2 maanden geleden
Heeel herkenbaar. Ik ben pas 4 weken en 5 dagen maar ook ik ben bij iedere toiletgang weer gespannen of er bloed bij zit. Misschien een beetje teveel mee bezig, maar het is mijn eerste zwangerschap. Mijn schoonzus en broer hebben 2 miskramen meegemaakt en hun verhalen geven me wel schrik. Aan de andere kant heb ik wel een aantal symptomen die bij een gezonde zwangerschap horen, enorm gevoelige borsten, moe. Dus ik snap wat je bedoelt. Probeer je gedachten een beetje te verzetten, dat is wat ik ook doe.
  • Rapporteren