32 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik baby tracker. Heel handig. Kan je alles bijhouden. Voeding, luiers, slaapjes etc. Ik weet alleen niet zeker of je dit ook kan delen.

5 jaar geleden

Baby track, weet alleen niet of je deze ook kan delen met je man.. Misschien door beide op't zelfde account in te loggen? 馃

5 jaar geleden

De Medela app is best handig. Je kunt alles invoeren. En het geeft ook overzichten. Ik denk dat je de account ook kan delen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd 馃槉

5 jaar geleden

Ik heb baby tracker. Maar ik houd zn slaap niet bij.

5 jaar geleden

Baby Daybook deze kun je koppelen met je man en met bijvoorbeeld gastouder. Erg fijne app!

5 jaar geleden

Ik gebruik Babytime, heel blij mee. Daarin noteren we de luiers, slaapjes, voedingen, kolven, vitamines etc. Mn partner en ik hebben allebei een account. Werkt feilloos

5 jaar geleden

Ik gebruik ook babytracker. Je kunt deze delen via de optie syncgroep, aldus de app zelf.

5 jaar geleden

Huckleberry gebruiken wij, erg handig en overzichtelijk.

5 jaar geleden

Reactie op IngridNadia

Ik gebruik ook babytracker. Je kunt deze delen via de optie syncgroep, aldu ...
Hoe kan je de luiers invoeren?

5 jaar geleden

Ik gebruikte baby+ kan je echt alles in bij houden. Van aantal pampers tot mijlpalen 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Roos0408

Hoe kan je de luiers invoeren?
Je hebt in de app een optie natte luier en vieze luier. Easy.

5 jaar geleden

Inderdaad baby tracker! Die deelt ook alles met mijn man鈥檚 telefoon. Je krijgt er mooie grafieken in, vindt hij erg leuk 馃槄

5 jaar geleden

Bedankt voor de tips. Heb baby tracker ge茂nstalleerd. Je kan inderdaad de app delen door een groep aan te maken. Andere 'verzorgers' kunnen zich dan aanmelden en ik denk dan ook gegevens doorgeven.

VRIEND

5 jaar geleden

Baby daybook

5 jaar geleden

Wij gebruiken de app van Medela :)

5 jaar geleden

Hier gebruiken we de medela app

5 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Inderdaad baby tracker! Die deelt ook alles met mijn man鈥檚 telefoon. Je kri ...
Hier ook! 馃檶馃徎

5 jaar geleden

Baby+! Voedingen, luiers, slaapjes...ideaal!

5 jaar geleden

Wij gebruiken Babytime. Super handig! Je kan zelfs de kleur poep selecteren馃き. Wij gebruiken het ook voor gewicht, lengte etc. In het begin ook voor die kleine zn tempratuur. Gemakkelijk te delen met je partner!

5 jaar geleden

Baby+