18 Reacties
4 jaar geleden
Wat mij betreft echt elke euro waard! Ik heb ‘m tweedehands gekocht op Marktplaats. Was daardoor 250 euro kwijt. Het zat nog in de originele verpakking en was maar een keer gebruikt.
Ik gebruik de zak echt elke dag sindsdien. Zowel binnenshuis als buiten huis. Het is een heel makkelijke zak en heerlijk stevig. Ik draag mijn baby er elke dag in. Ik heb een kinderwagen, maar die gebruik ik niet, omdat ik mijn zoontje dicht bij me wil dragen. Ook mijn partner gebruikt de zak heel graag. Je kunt de zak ook zo maken dat je baby op je rug kan. Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Maar denk dat het wel belangrijk is jezelf af te vragen: vind je het fijn om je baby (veel) te dragen in zo’n zak en vind je baby het fijn (de meesten wel, ook al sommigen nog even moeten wennen - zo’n zak (of doek) biedt zoveel geborgenheid).
Want eerlijk is eerlijk, het is een grote investering. Maar als ik wist dat ik het zoveel zou gaan gebruiken, dan had ik eerder niet getwijfeld.
Een fotootje van mij met m’n zoontje in de Artipoppe.

4 jaar geleden
Ja zeker! Ik heb hem voor mijn baby shower gekregen maar beste kado ooit. Ik gebruik hem nog iedere week en mijn dochtertje vind het heerlijk om erin te zitten. Je kunt je kindje ook op je rug en heup dragen met de draagzak. Maar hij is echt stevig en de banden zijn heerlijk voor je schouders. Lekker breed. Daarnaast zijn ze echt ongelooflijk mooi!! Mijn kindje is met 36 weken geboren en heb hem na 4 weken intensief gebruikt. En nu nogsteeds.

4 jaar geleden
Reactie op Myrthe Knevel
Ja zeker! Ik heb hem voor mijn baby shower gekregen maar beste kado ooit. I ...

Top! Dankjewel voor je uitgebreide review. Heb hier veel aan. Je hebt een lichte kleur, heb je geen problemen met vlekken? Ik vind de lichte kleur zo mooi en fijn met mooier weer
4 jaar geleden
Zeker! Ik begon met een gewone elastische (ByKai). Later overgestapt naar een betaalbare Artipoppe (stuk goedkoper dan hieronder genoemd). Ze zijn heerlijk degelijk en comfortabel en goed verstelbaar zodat ze meegroeien met de grootte van je kindje. Het is bij het dragen belangrijk dat het rugje bol is (best een uitdaging) en de beentjes in een M-vorm zitten. Doordat je de breedte aan de onderkant aan kan passen is heel makkelijk de juiste steun te regelen. De schouderbanden zijn dik en breed genoeg om heel fijn te kunnen dragen (ook nog bij 10 kg+). Kortom, ik vind het voor zowel binnen als buiten een hele fijne investering. Moet zelf de draagzak nog op de rug uit gaan testen, maar alles is goed geborgd waardoor het ook als veilig dragen voelt. Let wel: je hebt draagzakken in heel verschillende materialen en diktes en het is maar net of je kindje er van is.
Veel mensen zeggen vaak pas vanaf een maat 68 (bovenkant zak op oorhoogte) maar hier al vrij vroeg kunnen gaan gebruiken. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en continue checken of het neusje vrij is. Vond hem juist voor de hele kleintjes ook super fijn. Succes met je keuze! Wie weet kun je hem eens van iemand uitproberen.
4 jaar geleden
Reactie op Lita_Ella
Top! Dankjewel voor je uitgebreide review. Heb hier veel aan. Je hebt een l ...
Fijn dat je er wat aan hebt. Nee geen problemen mee. Het fijne aan deze draagzak is dat hij gewoon in de was kan 😊 klopt is ook mooi en ben er heel blij mee dat ik de lichte kleur heb gekregen.
4 jaar geleden
Reactie op Lita_Ella
Hoi, super bedankt voor je uitgebreide review 😁 Ik heb hem gisteren bestel ...
Wat leuk! Heel veel draagplezier!!! Welke is het geworden? Vergat nog aan te vullen dat de draagzak altijd goed van knieholte tot knieholte moet ondersteunen. Vandaar dat die breedte aanpassing zo fijn is.
4 jaar geleden
Dag dames, ik heb hem nu al enkele weken. Het is een mooie draagzak maar tot nu toe zie ik nog niet wat deze draagzak beter maakt dan een andere draagzak om de prijs te verantwoorden. We gebruiken ze nu vaker dan de kinderwagen als we weg zijn. Ons dochtertje vindt gedragen worden namelijk fijner. Voor de rest een mooie draagzak 👍