70 Reacties

5 jaar geleden

In eerste instantie had ik de Tula Free to grow gekocht. Voor mij zat ie niet zijn, vond de banden te dik en te lomp waardoor deze niet lekker zat bij mij. Toen verder gaan zoeken en kwam toen inderdaad bij Artipoppe uit. Dit was gelijk zo'n groot verschil! Mooi stof, makkelijk aan te doen, goeie banden. Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat! Voor mij ook de eerste kinderen, dus ben benieuwd!

5 jaar geleden

Het beste lijkt me zodra je een nodig denkt te hebben om samen met de aanhang naar zo'n zaak heen te gaan. Want zo'n draagzak of doek. Is een gevoel zit lekker of is handig.

5 jaar geleden

Mijn zusje is draagconsulent en heeft verschillende draagzakken in huis ga binnenkort bij haar ze uittesten en vervolgens krijg ik hem van mijn zusjes kado. Maar misschien kijken of er een draagconsulent in de buurt zit die je advies kan geven. Of anders in een grotere babyzaak misschien?

5 jaar geleden

Ik wil ‘m ook! Maar vind ‘m zó duur 🙈 Twijfel, twijfel...

5 jaar geleden

Artipoppe is een high end fashion merk je betaald voor de naam, het materiaal en service. Mocht je geen ruim budget hebben kan je ook naar andere ergonomische merken kijken; Tula, Manduca, Marsupi, Bondolino, Boba, Lennylamb, Storchenwiege, didymos, oscha slings etc. Genoeg merken het handigst is om te kijken of er een draagdoekconsulent bij je in de buurt zit waar je eventueel verschillende dragers kan uitproberen. Op Marktplaats worden 2e hands Artipoppe dragers aangeboden zou je ook kunnen kijken mocht je nieuw te duur vinden.

5 jaar geleden

Heb hem ook aangeschaft. Je krijgt er zoveel voor terug. Ik heb volgens mij nog een kortingscode. Daarmee lever je maar 30 euro in als je het weer verkoopt.

5 jaar geleden

Ik heb ook de Artipoppe draagzak aangeschaft bij mijn eerste zoontje en mijn vriend was sceptisch en verklaarde mij voor gek dat ik dat dure ding had gekocht. Na de geboorte gebruikte mijn vriend de draagzak en hij snapte nu precies waarom ik hem had gekocht. Hij is makkelijk aan te doen en je baby zit stevig en dicht bij je. Daarnaast ook nog eens heel mooi! Ons zoontje is nu 1 jaar en kan er nog steeds in ☺️ hij moet alleen binnenkort wel plaats gaan maken voor de nieuwe baby 💙

5 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Dit bericht is verwijderd
Ik heb besteld via je link. Heel erg bedankt!

5 jaar geleden

Voor wie Artipoppe te duur vindt, Oscha is ook zeker aan te bevelen. Ook super mooie blends, doeken en dragers en je kan zelfs nu je inschrijven voor een handgemaakte drager naar keuzen. (Ik ben niet van Oscha maar ik vind het een prachtig merk). Ze gebruiken alleen ecologische en/ of biologische garen of recycle, en planten een boom na elke bestelling. Ook hele sjieke blends van cashmere tot aan linnen maar net wat betaalbaarder dan de goedkoopste Artipoppe ;)

5 jaar geleden

Reactie op Fiona83

Voor wie Artipoppe te duur vindt, Oscha is ook zeker aan te bevelen. Ook su ...
En op marktplaats staan ook AP dragers te koop voor een vriendelijke prijs let wel op voor eventuele oplichters!!

5 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik heb besteld via je link. Heel erg bedankt!
Graag gedaan!! Ik zag het net, kreeg er een melding van in de mail haha :)

5 jaar geleden

Reactie op Fiona83

En op marktplaats staan ook AP dragers te koop voor een vriendelijke prijs ...
Voor een echte gebruikte tweedehandse Artipoppe betaal je nog minimaal €270 ongeveer. Dat vind ik nog best wel veel. Ik vond dat niet zo heel veel schelen met de nieuwprijs van €300 (door de korting die ik had van €50). Dan liever een nieuwe

5 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Voor een echte gebruikte tweedehandse Artipoppe betaal je nog minimaal €270 ...
Ik heb ze rond de €180-€250 gezien tweedehands maar ligt echt net ana het model en hoe populair die is. Super fijn als je een compleet nieuwe kan aanschaffen maar er zitten hier leden die misschien opzoek zijn naar een alternatief (of toch een AP willen maar net niet genoeg budget hebben).

5 jaar geleden

Voordeel: de stof (zachter dan andere draagzakken en minder stuf) verder ziettie er minder uit als een grove rugzak met banden enz. Het is wat subtieler allemaal. En de print. Nadelen: de prijs 🤣

5 jaar geleden

Niet op marktplaats kopen!!! Ik ben opgelicht voor 180€ ergste vond ik gewoon hoe gemeen en doortrapt mensen zijn. Met een mooi verhaal van ik heb pijn in m’n rug dus ik gebruik hem niet en ik wil gewoon iemand er blij mee maken etc en oplichting met baby spullen.. Nadat ik meerdere vriendelijke mailtjes en appjes heb uitgewisseld en de naam en adres heb gegoogled ( helaas niet het rekeningnummer en telefoonnummer ) kwam ik er al vrij snel achter dat ik toch was opgelicht. Daarna zag ik allemaal advertenties van ARTIPOPPE van verschillende namen maar wel allemaal hetzelfde telefoon nummer. Al die accounts zijn gehackt dus be aware. Ik had beter iets meer kunnen uitgeven voor een nieuwe echte. Er is ook zoiets als een friends code voor 10€ korting geloof ik bij ARTIPOPPE zelf. Misschien heeft iemand die voor je... succes ze zijn prachtig

5 jaar geleden

Reactie op eskoop

Niet op marktplaats kopen!!! Ik ben opgelicht voor 180€ ergste vond ik gew ...
Wat erg! Echt laf ook als mensen zo aan hun geld komen he? Ik heb ook nog zon code als je nog 50 euro korting wil of als iemand anders dat wil. Kreeg ik na aanschaf van een artipoppe draagzak.

5 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Voordeel: de stof (zachter dan andere draagzakken en minder stuf) verder zi ...
Is wel heel mooi he? Ik heb er ook een besteld en ziet er zo goed uit.. maar de prijs is wel groot ja..

5 jaar geleden

Is wel heel mooi he? Ik heb er ook een besteld en ziet er zo goed uit.. maa ...
Ja ik ben er echt weg van. En als je kijkt bij bijvoorbeeld Caroline spoor op insta die heeft haar newborn vanaf 1 week in de artipoppe gedragen dus dat kan prima.

5 jaar geleden

Je kan ook lid worden van de besloten Facebook groep van Artipoppe Nederland. Daar worden regelmatig draagzakken en draagdoeken te koop/ruil/leen aangeboden, maar dan een stuk betrouwbaarder dan via marktplaats!

5 jaar geleden

Welke artipoppe hebben jullie? Ik twijfel zo erg tussen de leopard of de zwarte Zeist (kan overal bij en me vriend draagt m dan ook sneller😂) al is de leopard ook zó mooi!