76 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben heel tevreden over de autostoel van kidsriver van babypark. De mijne is wel al een paar jaar oud, dus ze hebben nu vast nog betere.

5 jaar geleden

Besafe, heel fijn! Wij hebben de joolz uitvoering

5 jaar geleden

Ik heb een Nadia van mamaloes babyshop, met een verkleiner eerst. Sinds vandaag de verkleiner er uit en de gordels een gaatje hoger

5 jaar geleden

Draaibare autostoel is echt ideaal. Wij hebben er een van maxicosi. Geloof de axisfix!

5 jaar geleden

Reactie op Janneke79

Draaibare autostoel is echt ideaal. Wij hebben er een van maxicosi. Geloof ...
Hebben wij ook! Erg fijn :)

5 jaar geleden

Ik heb een biro fix autostoel die 360 graden kan draaien. Fijne stoel maar niet als je een kleine auto hebt. Bedenk wat je voor iets wilt en of hij goed in de auto past als je kleinere auto hebt

5 jaar geleden

Reactie op Janneke79

Draaibare autostoel is echt ideaal. Wij hebben er een van maxicosi. Geloof ...
Ja deze hebben wij ook en is echt top

5 jaar geleden

Joie i-spin E van babypark vinden wij top. Draaibaar idd superfijn

5 jaar geleden

Ik kreeg net een berichtje onder ogen dat bepaalde stoeltjes met isofix losschieten in een ongeluk. Weet zo niet meer welke maar zeker goed om oom hier naar te kijken

5 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Ik kreeg net een berichtje onder ogen dat bepaalde stoeltjes met isofix los ...
Nuna Rebl, zie deze crashtest https://youtu.be/-8bOhCzE_34 Maxi cosi is Nederlands en hebben ook een reparatiecenter in Nederland. Verkoper zei dat ze hele goede service hebben en daarom hebben wij maxicosi Een pebble Pro en een Mica (draaibaar)

5 jaar geleden

Wij ook de maxi cosi axissfix heeel fijn!! Hebt de plus en de gewone, die laatste is vanaf 4 maanden, de plus “vanaf de geboorte” maar ze raden aan pas na een paar maanden te doen..

5 jaar geleden

Tweemaal besteld 🥳 Gebruiken sommige deze nu al? Floyd is 8 maanden.

5 jaar geleden

Wij gebruiken sinds kort een autostoel. Goliath 360 graden draaiend. Is van groep 0 tot 4. Echt heel fijn in gebruik. Alleen Kyan is niet heel blij ermee, kan er nog niet omheen kijken.

5 jaar geleden

Wij wilden ook de Maxi Cosi Axissfix bestellen totdat ik erachter kwam dat wij geen top tether bevestigingspunt hebben in de auto, maar alleen Isofix. Dus wellicht handig om dat goed te controleren.

5 jaar geleden

Reactie op EP09

Wij wilden ook de Maxi Cosi Axissfix bestellen totdat ik erachter kwam dat ...
Mica draait ook maar heb je die top tether niet voor nodig
Jazeker hier met 6,5 over gegaan op deze autostoel, een uitkomst!

5 jaar geleden

Ja wij vanaf 7 maanden

5 jaar geleden

Mica, van maxicosi. Kan volledig rond, liggend en zittend, vooruit gedraaid en achteruit gedraaid. Bevalt erg goed! Vanaf 4weken oud (+/-4kg) zit ze hier in. Inmiddels de verkleiner eruit.

5 jaar geleden

Jup! Al vanaf dat hij 3 maanden oud was, super fijn.

5 jaar geleden

Wij hebben de britax Römer dualfix m-isize voor onze beide meiden. Heel tevreden over! Wel aan te raden om te kopen als hij in de aanbieding is, haha.