7 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even. Wij gaan naar Oostenrijk maar gaan overdag rijden.

4 jaar geleden

Ik woon deels in italie en heb dit al 4 x gedaan met ons zoontje v 9 maanden. Snachts rijden gaat prima, onze heeft gewoon zn ritme aangehouden; 19.00 flesje, 19.30 slapen in de auto tot 7.00 volgende ochtend! Niet te warm aankleden, evt een zacht dekentje voor eroverheen wanneer nodig. Succes en fijne reis+vakantie :)

4 jaar geleden

Paulien van lifestylespot heeft hier zo juist een vlog over gemaakt. https://youtu.be/Fy8cwOeflOo

4 jaar geleden

Ik lees even mee. Hoe doen jullie dit dan qua tijden in de maxi cosi? Want je kunt toch niet je baby urenlang daarin houden? De maximale tijd is 1,5 uur dacht ik…

4 jaar geleden

Reactie op Marije_90

Ik lees even mee. Hoe doen jullie dit dan qua tijden in de maxi cosi? Want ...
Dan zouden we er na 10 dagen zijn ;-) we laten die tijd compleet los. Ze zit eigen amper in de maxicosi normaal. Dus als ze nu dan een heen en terug reis daar uren in zit is dat even niet anders.

4 jaar geleden

Reactie op isaroma88

Ik woon deels in italie en heb dit al 4 x gedaan met ons zoontje v 9 maande ...
Dankjewel!

4 jaar geleden

Nou!!! Boven verwachting goed gegaan!! Hele lange reis gehad met mega veel file en wegwerkzaamheden. We hebben er 17 uur overgedaan. Ze heeft snachts prima geslapen. Ze is super zoet geweest! 5 minuten voor aankomst moet ze huilen, toen wilde ze een broodje.