5 Reacties

5 jaar geleden

Zoooo herkenbaar.. hoe gaan de nachten? Die gaan hier aardig in de meyco inbaker doek.. overdag helpt het niet.. ben benieuwd of andere tips hebben en of het een fase is..

5 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

Zoooo herkenbaar.. hoe gaan de nachten? Die gaan hier aardig in de meyco in ...
Ja de nacht gaat gelukkig best prima en daar slaapt hij wel in zijn eigen bedje meestal zo’n 4/5 uur. Daarna krijgen we hem ook alleen maar weer in slaap in de zal en kan ik hem niet neerleggen zonder dat hij wakker wordt! Ik gebruik ook de swaddle me doek, maar dat probeer ik ook als ik hem overdag wil neerleggen, muziek je aan, wiegen, inbakeren, sussen de hele reutemeteut en dan slaapt hij en schrik na 5 minuten huilend wakker 🤷🏼‍♀️ Ik hoop ook op tips van andere en hoop dat dit een fase is....

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier helpt het soms om haar te ‘wiegen’ in een doek of dekentje, tot ze slaperig is en nog net niet in slaap valt. Dan leg ik haar in een warm bedje (kruiken) met deken en al. Ik blijf dan bij haar met een hand op haar buikje tot ze slaapt. Daarna blijf ik ivm t dekentje bij haar zitten als ze slaapt. T gaat hier dus ook moeizaam en als ze dan in slaap is gevallen dan is ze vaak na een half uur weer wakker. Ik blijf t maar volhouden in de hoop dat het ooit langere slaapjes worden. Ik lees dus graag mee voor tips!

5 jaar geleden

Reactie op LindaDijkman

Heel herkenbaar! Hier helpt het soms om haar te ‘wiegen’ in een doek of de ...
Jaa zo bizar herkenbaar, ik probeer ook de hele riedel en als ik hem dan uiteindelijk slapend in bedje heb liggen dan schrikt hij binnen een paar minuutjes wakker. Ik hoop dat dat nog het relfex is want na 4 maanden weg gaat en dat het slapen dan beter gaat.

5 jaar geleden

Hebben jullie al geprobeerd je baby op de buik te laten slapen? Dat was hier de oplossing, binnen 5 minuten was ze in diepe slaap. Wordt een beetje als taboe gezien maar heeft voor ons echt super gewerkt! En als je baby al iets ouder is kan hij zijn hoofdje zelf wel omdraaien! Overdag met babyfoon met camera in de gaten houden dan moet het prima kunnen vind ik😊