7 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een baby brezza, vind het een super fijn ding :) als je m gaat aanschaffen, houdt er rekening mee dat je het water op tijd bij vult want opwarmen duurt lang. Ook heb je maar een paar hoeveelheden, dus als je kindje iets daartussen drinkt moet je m op tijd stop zetten. Water bijvullen moet met een maatbeker of iets anders want het reservoir kan er niet af, althans bij de versie die ik heb niet.

5 jaar geleden

Ik heb hem zelf niet maar ik heb veel video's gezien en als bv niet wil zou ik deze het geld zeker waard vinden en deze kopen.

5 jaar geleden

Ik zag het in een vlog van “tiger elise” en ik moet zeggen dat het er echt handig uit zag! Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe lang je hem gaat gebruiken (miss geef je eerst borstvoeding) en voor hoeveel kinderen of het z’n prijs waard is, en ligt natuurlijk ook aan je portemonnee 😜 ik koop hem niet, ik hoop dat mijn lijf weer doet wat dat ding doet: de juiste hoeveelheid en dosering melk op de juiste temperatuur afleveren 😂👍🏼

5 jaar geleden

Ik heb een baby brezza, vind het een super fijn ding :) als je m gaat aansc ...
Dank voor de tips! Enig idee hoe lang het apparaat ongeveer mee gaat?

5 jaar geleden

Heb begrepen dat er kritiek is op het apparaat omdat het toch niet de juiste verhouding voeding/water maakt wat het eigenlijk zou moeten doen. En daarnaast dat het vanaf 60 ml gaat bijv; in t begin (als je ‘m bijv zou gebruiken om bij te voeden omdat de bv nog niet optimaal loopt en je bijv maar 20 ml nodig hebt) moet je dan toch weer lopen ouwehoeren met dat ding en m inderdaad op tijd stopzetten... of toch weer handmatig een flesje bereiden

5 jaar geleden

Ps; ik ga ws voor de nieuwe versie van de Beaba Bib’expresso, JUIST omdat ik eerst wil proberen bv te geven. Als ik dan een keer moet bijvoeden maakt dit apparaat precies de juiste hoeveelheid water op de juiste temp warm ; je kan kiezen uit 37 of 22 graden (we hebben geen magnetron of waterkoker, en heb geen zin om met fluitketel kokend water aan te lengen met koud water). Bovendien is de bovenkant van het apparaat te gebruiken als fles en voedingsverwarmer ( dus OOK handig als je bv geeft: kun je de koude bv uit de koelkast ook opwarmen) Voor mij lijkt dit dus precies wat ik nodig heb

5 jaar geleden

Reactie op MarloesMichelle

Dank voor de tips! Enig idee hoe lang het apparaat ongeveer mee gaat?
Nee durf ik echt niet te zeggen.. heb m nu een jaar en hij doet t nog haha hoewel het printplaatje de eerste week al kapot was.. eerlijk is eerlijk ik vind m super handig begrijp me niet verkeerd, ik heb m gekregen met mn babyshower maar ik weet niet of ik m zelf zou kopen.. mijn man zegt ook ik weet het niet maar voor de nachtvoedingen is ie wel weer handig haha een druk op de knop en je fles staat klaar..