50 Reacties
5 jaar geleden
Ik maak een vooraadje en vries dat in, in een soort ijsblokjes houder. Als het bevroren is gooi ik de blokjes over in een diepvrieszakje en dan kun je per keer een of meerdere blokjes uithalen:)
5 jaar geleden
Ik gooi het in een ijsblokjesvorm of in kleine potjes. Deze kunnen ook in de magnetron...
5 jaar geleden
Reactie op Zonnetje1989
Ik maak een vooraadje en vries dat in, in een soort ijsblokjes houder. Als ...
Gaat dat niet aan elkaar zitten? Dan ga ik dat ook proberen 😀
5 jaar geleden
Reactie op Zonnetje1989
Ik maak een vooraadje en vries dat in, in een soort ijsblokjes houder. Als ...
Dit doe ik ook maar dan met bakjes en als het bevroren is in een zakje indd en dit vriest niet aan elkaar vast
5 jaar geleden
Reactie op Mama van Eva 🥰
Gaat dat niet aan elkaar zitten? Dan ga ik dat ook proberen 😀
Ik gooi het spul in de houder en schuif het dan glad met een spatel..dan heb ik er geen last van. Maar ik heb tot nu toe alleen een speciale houder van oxo ofzo gebruikt. Een gewone ijsblokjes vorm ga ik deze week eens proberen.
5 jaar geleden
Reactie op Michele90
Hier ook in ijsblokjes houder met deksel van oxo. De tip eerder gegeven om ...
Ja echt hoor. En je kunt dan ook nog een keer wat anders weer maken voor in de vriezer, zonder dat je meerdere van die houders nodig hebt:)
5 jaar geleden
Reactie op Maria90
Wanneer je het invriest dan daarna gewoon laten ontdooien.. maar hoe warmen ...
Ik haal het uit de vriezer en ontdooi en warm het op in de magnetron. Werkt prima.
5 jaar geleden
Wij vriezen zowel fruit als groenten in, zetten er de datum wel op want mag niet langer dan 1 maand in de diepvries liggen. Dit is wortel en peer. Op dagen dat ik thuis ben maak ik fruit vers, maar om elke keer 1 worteltje of 1 stukje bloemkool te gaan maken, no thanks haha wij doen het zo 😄

5 jaar geleden
Ik maak gebruik van het 60 dagen schema van Mama Roos (kookt) ideaal
Ik vries de hapjes in in ijsklontbakjes van de ah want daar zit een deksel bij. Een tip van mama Roos 😏
5 jaar geleden
Reactie op Sanne123r
Wij vriezen zowel fruit als groenten in, zetten er de datum wel op want mag ...

Hoe gaat dat dan in z’n werk ? Omdat te geven ?
5 jaar geleden
Ik heb ook de "lade" van oxo. En heb ook wat ingevroren in een mini cupcake vorm. Maar dat was meer voor nood. Verder heb ik difrax bakjes waar ik uiteindelijk in in wil vriezen, maar die zijn nog een beetje groot.
Goed idee om de blokjes eruit te halen en in een zakje te doen! Ga ik ook proberen.
5 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/tefal-masterseal-ijsblokjesdoos-24-ijsblokjes-blauw/9200000082768078/?Referrer=ENTcli_shipment_confirmation_standard2008093611&language=n
Deze gekocht afwachten of ie echt goed werkt