8 Reacties
6 jaar geleden
Hi!! Ja mijn zus, met 3 kinderen, gaf mij ook de tip om een spiegel op te hangen!! Ze vertelde dat ze vaak na het voeden nog even kindje op de schouder laat uitbuiken en het dan heeeerlijk vindt om in de spiegel te kijken. Ik ben dus van plan om boven het ledikant een spiegel te plaatsen ♡. Dacht aan een ronde met goudkleurige rand.
Klokje heb ik niet over nagedacht.. kan mssn wel handig zijn ja. Of mssn kan je een tijd zien op de babyfoon?
6 jaar geleden
Wij hebben er bewust voor gekozen om geen klok te plaatsen in de babykamer. Btw een baby meld zich sowieso, en op een gegeven moment vind je daar een ritme in en weet je precies wanneer je, je kleine moet voeden. Spiegel twijfel ik zelf ook nog over, maar heb overal in huis en boven wel spiegels dus echt een must is het niet 😅
6 jaar geleden
Spiegel is zeker leuk, maar dan mss eentje laag bij de grond (of bv van laag tot hoog), voor als ze eenmaal kunnen zitten / staan dan werd het echt leuk
6 jaar geleden
Ons kamertje is niet heel groot maar we wilden wel een spiegel. Nu dus een spiegel voor aan de deur gekocht.
6 jaar geleden
Klokje op je eigen nachtkastje? Ik heb verder nooit een klok op babykamer gehad en ook niet gemist. Spiegel ook alleen op ouderslaapkamer. Daar komt mijn peuter zichzelf weleens bekijken. Op kinderkamer mis ik het niet. Een ouder kind kan ook bang zijn van een spiegel als het snachts naar de wc gaat. En als je het toch mist dan kan je dan ook even kijken wat je fijn lijkt. Groot, klein en waar.