26 Reacties
5 jaar geleden
Mijn baby is 11 weken en drinkt nog 8 keer. Oke, wel borstvoeding maar 8x kleine voedingen is geen probleem dus. Ik ben ook verpleegkundige op t cb. Zolang ze voldoende aankomt op "maar" 500cc is dat geen probleem. En zorg voor een vaste volgorde, zoals: wakker worden, eten, luier verschonen, spelen, slapen. Kijk niet op de klok, als ze wakker wordt ga je weer voeden. Ook bij flesvoeding voedt je op verzoek..zie ook www.voedingscetrum.nl voor alle tips over het geven van flesvoeding. Reflux is volkomen normaal, al zo veel bijscholingen over gehad en het is onschuldig, je kan er niks tegen doen en de oorzaak is, gek genoeg, vaak te veel voeding en prikkels. Ik hoop dat je er wat aan hebt. En anders succes met deze zoektocht, hoop dat je snel een oplossing vind
5 jaar geleden
Mijn nichtje heeft dit vorig jaar met haar jongste zoontje gehad. Verschillende flessen en voedingen, allergie testen, doktersbezoeken enz. Ging het een week redelijk en dacht ze er te zijn begon de ellende weer van voren af aan. Uiteindelijk bij de magische 3 maanden was het voorbij en is zoonlief inmiddels een beer van een gozer met anderhalf jaar. Dus hoop voor je dat dit bij jou ook het geval is.
5 jaar geleden
Als je/jullie het zelf trekken zou ik zeker naar 10 voedingen gaan. Of het aantal dat ze zelf vraagt. Ik voed op verzoek soms ook nog ruim 10x per dag, soms ook 7x. Allemaal fases, maar het is belangrijk dat het lichaam de tijd krijgt zich te ontwikkelen. En jullie een zo relaxte mogelijke tijd samen hebben. Succes!!
5 jaar geleden
Reactie op aeblj
Mijn baby is 11 weken en drinkt nog 8 keer. Oke, wel borstvoeding maar 8x k ...
Dankjewel voor de tip! Wij mochten van cb en van de pediater niet meer op verzoek geven omdat ze eigenlijk niet zelf om eten vraagt. Ze slaapt dan gewoon steeds langere periodes. Zou dat dan toch ok zijn om het nog eens te proberen?
5 jaar geleden
Reactie op Luuksbroerofzus