17 Reacties

5 jaar geleden

Blijven oefenen, gewoon een stuk gaan lopen. Soms houden ze het 20 min vol, soms zijn ze met 2 min al in dromenland

5 jaar geleden

Hier huilt ze ook vaak als ik haar er net in doe. In huis huilt ze dan nog steeds (want niet echt ‘lopen’), maar zodra ik buiten ben valt ze bijna altijd in slaap. Ik denk Idd even door proberen dus.

5 jaar geleden

Die van mij wil in geen enkele draagzak/doek of sling helaas, hij vind het niet fijn constant huilen huilen en heel boos worden

5 jaar geleden

Niet opgegeven na 1 minuut, probeer eens 5 minuten te lopen zonder zak. En dan met zak.

5 jaar geleden

Hier was dat de eerste minuten ook. Gewoon beginnen rondwandelen en toen was het al stil en sliep hij. Was bij de oudste ook zo en die heeft er heel graag ingezeten achteraf!

5 jaar geleden

Het licht wel aan de draagzak . Babybjorn heeft ze ook dat de beentjes recht naar beneden hangen en dat is niet goed voor de heupjes, maar ook niet fijn. Echt de beentjes in kikkerhouding en als ze groter zijn, wijdt langs je middel. En gezicht naar je toe,van je af lijkt leuk, maar is voor kleintje eigenlijk niks. Wij hebben een draagdoek van tricot slen, eerst nog. Binnen lopen vindt ze niet altijd leuk, behalve als ik trap op en af loop ,maar buiten wel.

5 jaar geleden

Reactie op 4maalisscheepsrecht

Het licht wel aan de draagzak . Babybjorn heeft ze ook dat de beentjes rech ...
Dat hangt er vanaf: BabyBjorn heeft ook ergonomische draagzakken

5 jaar geleden

Het enige wat ik als tip geven is... Bewegen bewegen bewegen!! Hahaha.. Bij onze zoon 6 weken vind t vaak ook niet leuk voor een tijdje. Hij huilt dan flink! En duwt zich met zijn handen van mij af. Ik loop dan op en neer.. Dans met mijn handen op zn rug (mag ook drukkere muziek zijn.. Schut een beetje op en neer/wiegen. Neuri liedjes wat lekker doortrilt bij hm. En speel in op het stukje voor over hangen (zodat zijn hoofd tegen achter kant aan leunt en hij ruimte heeft.) en recht op staan.. (zodat zijn hoofd tegen mijn borst aanleunt). De ene keer werkt het ene.. De andere keer t andere! Soms duur het echt tijdje voor dat bij rustig is. Ik probeer hem dan telkens met iets anders doen af te leiden. Zijn armpjes heeft hij ook niet altijd door de gaten zeg maar. Hij heeft ze ook wel eens voor zich. Bij de onze kan je de hoofd steun omslaan zeg maar. Dat vind hij ook wel eens fijn. Kan hij lekker rond kijken. Wanneer hij rustig is.. (niet huilt) Kan ik ook gaan zitten etc. Soms even wat bewegen en is dan weer goed. Zooooo fijn dat me handen vrij zijn.

5 jaar geleden

Mijn ervaring met draagzak en draag doek is dat er in gaan niet perse fijn is en wisselt hoe lang het duurt voordat ze rustig wordt (was bij de eerste ook). Maar belangrijkste inderdaad blijven lopen, dan gaat het het snelste (kan alsnog 5-10 minuten duren)

5 jaar geleden

Van ons moest dit wat geoefend worden ze had het niet graag in het begin daarna wel

5 jaar geleden

Wij gebruiken de Tula free to grow sinds ongeveer 3 weken, kleine man is in het begin ook onrustig en huilt wat. Ik loop dan rondjes en hup een beetje, soms helpt neuriën ook. Na 10 a 15 minuten is hij helemaal zen en valt rustig in slaap (wil niet liggen overdag). Het is denk ik ook een kwestie van uit proberen wat het beste werkt.. Bij de een is dat hupsen bij de ander heen en weer wiegen etc..

5 jaar geleden

Mijn dame wordt vaak eerst nog bozer dan ze al is, om vervolgens binnen 10 meter helemaal in slaap te zijn..

5 jaar geleden

Wij hebben zo'n draagdoek, zit perfect en zacht om het kindje heen. Goed voor zn heupen en slaapt hij perfect in. Misschien eens langs een draagconsulent en wat zakken/doeken uitproberen:)

5 jaar geleden

Ik heb de babybjorn en mn oudste vond t niks. Maar mijn meisje nu vindt het geweldig! Zit er de hele dag in. Alleen dan slaapt ze 😑

5 jaar geleden

Reactie op 4maalisscheepsrecht

Het licht wel aan de draagzak . Babybjorn heeft ze ook dat de beentjes rech ...
Mijn dochter vond de baby bjorn maar wisselend prettig. Ik heb op marktplaats een ergobaby draagzak gekocht met een newborn inzetkussentje. In deze vind ze het altijd heerlijk. En ook voor mezelf draagt/zit deze veel beter/steviger. De eerste paar keer jammerde ze de eerste vijf minuutjes omdoen, daarna viel ze binnen 15min. in slaap. Nu een tiental sessies later, kan ze bij het aantrekken nog even jammeren zo half minuutje en is dan vertrokken. Ik heb het idee dat ze inderdaad gewend/geoefend is nu.

5 jaar geleden

Reactie op Angeline9

Mijn dochter vond de baby bjorn maar wisselend prettig. Ik heb op marktplaa ...
En je bent zelf ook gewend aan haar erin zetten. Dat voelt eerst voor je zelf ook als gemartel en gaat steeds sneller

5 jaar geleden

Mijn baby 11 weken zet ook soms wel, soms niet een gevecht op. Dan vind ik die draagzak opeens echt niet meer gezellig, maar het helpt wel om toch beginnen te lopen en na 10-15 minuten is ze toch in slaap gevallen... wat ik ook soms doe als ik merk dat ze niet te kalmeren is, en moe is... stofzuiger playlist van spotify op mn telefoon aan daar wordt ze rustiger van.