177 Reacties

5 jaar geleden

2de hands kijken. Zijn zat mooie te koop en niet duur

5 jaar geleden

Mamaloes heeft ook niet zulke dure

5 jaar geleden

Ik heb gewoon een nette 2de hands gekocht voor 40 euro. Alles kost al genoeg🙈

5 jaar geleden

Marktplaats! 50€ en zo goed als nieuw 😊

5 jaar geleden

Ik heb deze bij van Asten gehaald, Hy was 130 euro maar wel inclusief matrasje en een lekkere dikke box kleed! En Hy valt mee met de groote 😊

5 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-ding-deluxe-grey-inklapbare-box-incl-bodemverhoger Gister deze neergezet. Zo blij mee nu al. Gelijk een babybed voor vakanties haha

5 jaar geleden

120 euro afgeprijsd bij de prenatal

5 jaar geleden

Nog niet staan, zet ik pas op na de bevalling als nn bed uit de woonkamer is

5 jaar geleden

Wij hebben deze via Marktplaats gekocht voor €40,- (nieuwprijs gewoon meer dan €300 😱). Met een klein beetje zoeken vind je op Marktplaats echt hele mooie spullen!

5 jaar geleden

Ik heb deze nieuw gekocht bij Babypark €100 koste hij. Voordeel, hij is lekker smal wat bij ons op de flat ideaal uitkomt

5 jaar geleden

Ik heb heb gisteren het neergezet omdat de kat kan wennen om er uit te blijven. Heeft hij nog kleine tien weken voor. Ik wilde zeker een box als de andere kinderen de baby ook een rust periode gunnen. En als ik me handen even vrij moet hebben ligt hij zeker veilig.

5 jaar geleden

Helemaal blij mee via marktplaats weet niet meer precies hoe duur die was

5 jaar geleden

Wij hebben deze .. wel een wat duurdere :p.. maar vonden hem zo mooi .. je moet er toch een poosje tegen aan kijken :p

5 jaar geleden

Ja zeker 1 op Marktplaats halen. Ik zie hele mooie moderne voorbij komen voor rond de 20,- soms zelfs incl lade en op wielen, echt bizar goedkoop. Gewoon handig om erbij te hebben even je handen vrij voor bijvoorbeeld als je moet koken.

5 jaar geleden

Reactie op Hnvd

Wij hebben deze via Marktplaats gekocht voor €40,- (nieuwprijs gewoon meer ...
Wij hebben ook deze via marktplaats. Voor €35 en ziet er nog prachtig uit!! Ff de tijd nemen om te zoeken maar er zitten vaak super mooie spullen tussen voor weinig 👍🏻

5 jaar geleden

Ik heb hem ook in de woonkamer staan

5 jaar geleden

Wij hebben de box al maar twijfel vanaf wanneer we de box gaan neerzetten, ben nu 30 weken.. Wanneer zetten jullie hem neer?

5 jaar geleden

Mamaloesbabysjop nieuw, wel in de aanbieding, was 70euro.

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Wij hebben de box al maar twijfel vanaf wanneer we de box gaan neerzetten, ...
Hij staat al! Met 27 stond hij bij ons.. we hebben 2 katten waarvan 1 heel angstig.. dus ruim de tijd om te wennen

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Wij hebben de box al maar twijfel vanaf wanneer we de box gaan neerzetten, ...
Wij hebben ‘m gisteren neergezet, met ballonnen erin, zodat onze katten ruim de tijd hebben eraan te wennen. 😸