23 Reacties

5 jaar geleden

Goeie, wij moeten er ook nog een kopen. Alle adviezen welkom!

5 jaar geleden

Ik heb gekozen voor de Alecto dbx-88 limited. Na wat uitzoek werk is dit de beste babyfoon zonder camera. Die vonden we niet nodig. Hij heeft een goed bereik heeft een nachtlampje (handig voor in de toekomst) en kan slaapliedjes spelen. De accu gaat lang mee ziet er mooi modern uit in het grijs wit :-)

5 jaar geleden

Reactie op AvS-24

Ik heb gekozen voor de Alecto dbx-88 limited. Na wat uitzoek werk is dit de ...
Oohja en je kan terugspoelen en een kamer temperatuur bekijken. De limited is trouwens de kleur. De dbx-88 eco is de blauwe versie maar wel identiek qua functies

5 jaar geleden

Reactie op AvS-24

Oohja en je kan terugspoelen en een kamer temperatuur bekijken. De limited ...
*terugspreken

5 jaar geleden

Bij m'n zoontje (vorige relatie) had ik een babyfoon met beeld. Heerlijk om hem te zien op latere leeftijd of hij aan het slapen is of aan het rotzooien is. Maar eerlijk.... ik ben daar van afgestapt. Loslaten. Als kind van 4 gaat rotzooien op kamer en niet gaat slapen... dan is hij nog te wakker en te veel energie. Slapen gaat dan toch niet gebeuren. En een baby... Beeld heb je niet nodig om te merken dat hij/zij niet slaapt, maar huilt. Wij gaan dus nu bij onze dochter voor een ouderwetse babyfoon met alleen geluid. Groetjes, Laurens

5 jaar geleden

Reactie op Pablo

Dit bericht is verwijderd
Stel je niet zo aan joh, ja er zijn heren hierop maar het is zo dat de overgrote meerderheid op het forum dames zijn. Tuurlijk betekent dat niet dat je als heer(man) zijnde niet mag reageren, maar zo doen is not done voor niemand.

5 jaar geleden

Wij hebben ook nog een babyfoon zonder camera. Drie jaar geleden voor onze zoon gekocht en sindsdien staat ie 24 uur per dag aan en doet het nog steeds perfect! Het betreft de babyfoon van Babypark eigen merk. Vergelijkbaar met de Alecto. Ik kan er een heel stuk mee naar buiten, zonder dat er een storing optreedt. Het is inclusief terugspreekfunctie, nachtlampje, slaapliedjes en temperatuur weergave.

5 jaar geleden

Ik heb voor deze gekozen en niet voor een met camera. Partner wilde zoiezo eentje zonder camera omdat we graag het idee willen hebben om de kans op inbreuk via een slechte wifi willen verkleinen. En voor mijn gevoel als je een camera erbij hebt ga je constant erop letten wat je kleintje aan het doen is. Het gaat er ook vooral om wat jij prettiger vind.

5 jaar geleden

Ik heb voor deze gekozen omdat ik deze kleur mooier vind voor in mijn woonkamer 😉 Een camera vond ik niet nodig. Deze hebben we in het licht blauw ook al jaren op het kdv waar ik werk en ik heb daarom ook al erg veel positieve ervaringen ermee..

5 jaar geleden

Reactie op Pablo

Dit bericht is verwijderd
Huh? Wat heeft BLM daarmee te maken?

5 jaar geleden

Reactie op Ladyv4

Ik heb voor deze gekozen en niet voor een met camera. Partner wilde zoiezo ...
Yes deze heb ik ook. Erg fijn ding, doet wat die moet doen.

5 jaar geleden

Ik heb eerst de philips advent gekocht en later nog een met camera. Mijn dochtertje verwerkt heel veel 's nachts en is dan vaak niet wakker, echter stond ik wel iedere keer op om te kijken. Dat was ik beu. Nu gebruiken we enkel de philip advent weer daar ze de camera eng vind (rood licht) en nu ze praat (3,5) kan ze me ook roepen als ze me nodig heeft. De camera is luvion essential en werkt enkel nog met stroom, slechtste koop ever. Maar denk dat ik die wel gebruik voor nummer 2, omdat ik die nog heb. Raad hem iig niet aan.

5 jaar geleden

Wij hebben ook Philips advent zonder camera. Omdat ikzelf privacy heel belangrijk vind. En bij de eerste werkte het super!

5 jaar geleden

Alecto dvm-143 hebben wij

5 jaar geleden

Wij hebben bij ons 1e kindje de Alecto dvm325 gekocht met camera, muziekje, nachtlampje erin. Ik vind het wel handig om te zien of mijn zoon al slaapt of wakker is ( ik ben veel buiten dus hoor hem dan niet altijd gelijk als hij roept) Wat ik ook fijn vind aan deze is dat je er los een camera bij kan kopen en dan dus maar 1 apparaatje nodig hebt om je kids te zien horen etc. :) terugspreek functie gebruik ik nooit. Muziekje wel altijd bij slapen gaan 30 Min en dan gaat hij uit. We hebben hem op laag batterijverbruik staan dus de camera gaat alleen aan bij geluid. Verder vind ik het heel fijn dat de temperatuur in de kamer er op aangegeven staat . Succes met je zoektocht!

5 jaar geleden

We willen er wel een met camera en neigen naar de Luvion Grand Elite 3 Connect. Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik lees wel wisselende recensies...

5 jaar geleden

Wij gaan eerst eens kijken hoe het ons bevalt zonder babyfoon .. Kunnen we altijd nog aanschaffen! Als we er wel een kopen, wordt het waarschijnlijk sowieso zonder camera ..

5 jaar geleden

Wij wilden een babyfoon met camera zodat je die ook op je smartphone kunt zien. Die zijn wel ontzettend duur. Daarom hebben we op aanraden van enkele vrienden een EZVIZ camera gekocht. Dat is eigenlijk helemaal geen babyfoon maar het kan wel min of meer hetzelfde. We hebben dan een goedkopere babyfoon gekozen zonder camera voor als we ergens op verplaatsing zijn of mocht het nodig zijn om die nog extra te gebruiken in de kamer. Bovendien hebben we een extra camera buiten gehangen en beneden tegen diefstal. Die zijn allemaal aangesloten op de app :) na verloop va´ tijd zullen we die camera wel weghalen uit de kamer van de baby zodat ze wat privacy heeft.

5 jaar geleden

Reactie op Indyra

Wij wilden een babyfoon met camera zodat je die ook op je smartphone kunt z ...
Dit hebben wij ook! Losse babyfoon en losse camera ideaal!!! Ook om mee te nemen die dure babyfoons durf je toch niet mee te nemen 🤣

5 jaar geleden

Geen babyfoon 😁 Bij ons zoontje (nu 3 jaar) ook nooit gebruikt. Dus zou niet weten waarom nu wel!