12 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees ff mee, hier over paar maanden zelfde probleem .

5 jaar geleden

Ik heb de alecto 325. Ook 2 camera's en kan hier mee switchen,er kunnen nog 2 camera's bij op. Wanneer er geluid uit de kamer komt gaat het beeld aan dus zie dan gewoon waar geluid vandaan komt :) ik zou het dus gewoon zo laten

5 jaar geleden

Wij hebben deze, kunnen ook meerdere camera's aan gekoppeld worden. Alleen nog niet in gebruik..

5 jaar geleden

Wij hebben een eigen geprogrammeerd systeem dus qua camera kan ik geen tip geven. Maar hoe wij het hebben ingesteld is als de camera beweging ziet, pas dan komt er beeld. Dus dan heb je geen beeld zolang ze allebei lekker slapen. het lijkt me dat dit ook wel bestaat met bestaande systemen

5 jaar geleden

Ik heb juist de luvion essential gekocht voor meerdere camera's. Ik had voorheen zonder camera. Je kunt handmatig wisselen tussen de camera's of de geluidsscanner gebruiken. Dus waar geluid vandaan komt gaat aan. Splitscreen kan bij deze niet. Als je deze verder handig vindt zou ik eerst een extra camera proberen.

5 jaar geleden

Je hoeft dus alleen los een camera erbij te kopen .. scheelt weer. Als ik opnieuw zou moeten kiezen voor een camera zou ik wel weer voor deze gaan maar soms merk ik dat ik het wat overdreven luxe vindt. Het is een mooi kleuren scherm maar mijn kind slaapt altijd in het donker dus je hebt altijd nacht visie waardoor dat dus helemaal niet zo boeiend is .. Ook niet overdag. Er zit een nachtlampje in dat is wel fijn maar gebruik hem niet vaak .. en verder gebruik ik altijd het muziekje die erin zit deze gaat automatisch na 30 minuten uit. Wanneer mijn zoon smorgens vervelend zit te doen spreek ik hem nog wel eens wat woorden toe via de spreekfunctie 🤣

VRIEND

5 jaar geleden

Wij hadden Luvion essential en tweede camera aangeschaft maar met het testen viel het enorm tegen. Je moet elke keer handmatig van ene naar andere camera overschakelen. En je kan inderdaad the voice scan functie aanzetten maar dan springt scherm om de paar seconde heen en weer.. naast het feit dat je er s nachts gek van word, is je batterij ook binnen 30 minuten leeg. Wij hebben nu de Alecto DVM 200 met 2 camera’s. Werkt top! Je hebt split screen en als alles op zwart staat, springt alleen scherm en beeld van camera aan waar er daadwerkelijk geluid vandaan komt..

5 jaar geleden

Waarom kiezen jullie voor een camera? Ik denk dat ik dan zelf moeilijk tot rust kan komen als ik continu met de baby bezig ben, zelfs wanneer hij slaapt. Als de baby ons nodig heeft zal hij wel gaan huilen en dat hoor ik wel als ik in de woonkamer zit.

5 jaar geleden

Ik lees ook even mee, ik ben ook op zoek!

5 jaar geleden

Reactie op PaulvD

Waarom kiezen jullie voor een camera? Ik denk dat ik dan zelf moeilijk tot ...
Hmm ja zo ervaar ik dat niet. Ik werd onrustig van het minst geringste huiltje.. Doordat ik nu kon zien dat er niets aan de hand was kon ik het veel makkelijker naast mij neerleggen. Daarnaast zat ik ook veel in de tuin dus soms kon ik vanuit de luie stoel even checken of hij al wakker was en wat hij uitspookte. Maar je kunt ook even kijken wat je zelf prettig vind als je het toch denkt te missen kun je hem zo kopen en volgende dag in huis hebben 😀

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties😀

5 jaar geleden

Voor diegene die zeggen dat het 's nachts lastig is met een camera die verspringt: ik had die van mij op het beeld liggen op nachtkastjes met doekje erover. Als ik der hoorde kon ik kijken of ze idd wakker was. Dat is ook de reden dat ik een camera kocht, mijn mupke verwerkt haar dag 's nachts en klinkt wakker maar is dat niet. Nu kijk ik en blijf ik liggen als zij ook gewoon slaapt.