22 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een verduisterend rolgordijn, en daarvoor nog doorzichtig groene schuif gordijnen. Aan elke zijkant komt dus nog erg veel licht door. We hebben dit nu tijdelijk opgelost door twee dikke ledikant dekens voor het raam te hangen 😅 We zijn uiteindelijk van plan om een railing te kopen die niet alleen recht is maar aan de uiteinden ook een bocht maakt, en daar gaan we dan een medium verduisterd schuif gordijn aan hangen. Zonder dit laatste biedt ons rolgordijn dus ook geen 100% verduistering.

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde probleem al verschillende rolgordijnen verduisterend geprobeerd em dikke gordijnen werken allemaal niet en van de zomer is het ook zo heet op haar kamertje dat ik toch besloten heb om een rolluik te plaatsen en moet zeggen de prijs valt behoorlijk mee!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op BabySeptember2020

Hier precies hetzelfde probleem al verschillende rolgordijnen verduisterend ...
Oh dat zei mijn vriend ook al! Mag ik vragen wat de kosten zijn? Wij hebben wel een huurhuis 🤔

4 jaar geleden

Ik heb twee vuilniszakken over elkaar heen erover geplakt 😂 niet mooi.. werkt wel

4 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Ik heb twee vuilniszakken over elkaar heen erover geplakt 😂 niet mooi.. we ...
Hebben wij nu ook, maar stinkt met de zon erop 🤣

4 jaar geleden

We hebben een verduisterend rolgordijn en een doorzichtige vitrage om inkijk te beperken overdag. Aan de zijkanten komt toch best veel licht binnen, dus ik prop twee sierkussens tegen de zijkanten van de raam aan. De vitrage en schommelstoel helpen om de kussens in plaats te houden en dat werkt al een paar maanden zo😅

4 jaar geleden

Ik heb goed afsluitende gordijnen met extra verduisterende voering gemaakt. Er komt wel nog een beetje licht langs. Maar snachts staat er ook n nachtlampje aan

4 jaar geleden

Reactie op Eefje2020

Oh dat zei mijn vriend ook al! Mag ik vragen wat de kosten zijn? Wij hebben ...
Ligt een beetje de afmetinfen maar wij hebben sinds kort een dakkapel met 2 ramen kwam uit op 295 euro en nog elektrisch ook

4 jaar geleden

Wij hebben alleen verduisterende gordijnen en deze zijn ook echt 100% verduisterend. We hebben deze gordijnen op onze eigen slaapkamer ook en er komt geen enkel straaltje licht ergens vandaan als ik ze dicht heb. Waren ook wel wat duurdere gordijnen, niet zoals de verduisterende gordijnen die je bij bijvoorbeeld Kwantum en Leen Bakker kan krijgen.

4 jaar geleden

Wij hebben overal rolluiken boven ideaal en als het niet zo’n groot raam is kom je met 200-300€ een heel eind
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Mag ij vragen waarom her oer se helemaal donker moet zijn? Als er een straaltje licht langs af komt maakt dat toch niet heel veel uit?

4 jaar geleden

Wij hebben voor 30€ deze gekocht: tommee tippee gro overal verduisteringsgordijn. Werkt perfect en kan je ook meenemen voor op reis bvb. Erg tevreden mee!

4 jaar geleden

Wij hebben bij kwantum verduisterende gordijnen gekocht zelf op maat gemaakt met stijkband, waren 35 euro kwijt voor een aardig groot raam. En het is helemaal donker

4 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Ik heb twee vuilniszakken over elkaar heen erover geplakt 😂 niet mooi.. we ...
Dit hadden onze huurders ook gedaan, maar als je dit te lang laat zitten heb je kans dat je raam barst.

4 jaar geleden

Ik heb een verduisterend rolgordijn en verduisterende overgordijnen. Dat werkt perfect. Maar bij mijn eerste waren we in verbouwing, en heb ik gewoon aluminium folie tegen het raam geflatst voor even te overbruggen, werkte perfect 🤪

4 jaar geleden

Ik heb gordijnen die 100% verduisteren laten maken

4 jaar geleden

Kamer kant

4 jaar geleden

Dit is de raam kant en het is nu echt goed donker ! Het kost wat maar dan heb je wel wat 😊

4 jaar geleden

Reactie op Steffiejj 30

Kamer kant
Leuk stofje!

4 jaar geleden

Reactie op Astrid en Emma

Leuk stofje!
Ja gaaf he had eerst een ander e stof gekozen met circus dieren maar die was helaas uitverkocht... deze is ook helemaal leuk! En past ook bij zn kamer jungle thema😊