Babymoon: nog 'één' keer samen met je partner op vakantie?

Roos | Admin
2 maanden geleden
Volgen
Willen jullie nog een laatste keer samen op vakantie voordat de baby er is? Zo ja: waar gaan jullie heen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Sylvia_syl
één maand geleden
Yes lekker naar de waddeneilanden. Wel hoog zwanger dan. Maar we gaan er vanuit dat het prachtig zwemweer is. Dus ik maak me niet druk
  • Rapporteren
Lisette1990
één maand geleden
Wij hebben een vakantie staan als ik 20 weken zwanger ben naar Florida! Ik weet nog niet of ik het zie zitten allemaal.. Ook afwachten wat de risicos zijn en dergelijke..
  • Rapporteren
Jippy
één maand geleden
Jazeker, in mei 10 dagen naar Turkije. Ben dan 23 en 24 week zwanger. Vinden wel spannend, maar wel bewust ervoor gekozen iets vroeger te gaan.
  • Rapporteren
Lauwtje-24
één maand geleden
Ik ben net terug van de canarische eilanden. Heerlijk weer en samen geniete. Hij van de cocktails en ik van de mocktails 😉 Ik was 9 weken zwanger en gelukkig alleen last van vermoeidheid. Bestemming aanrader ivm goede hygiëne en niet al te ver weg. Leuke bijkomstigheid was dat ik open kon praten over zwangerschap (even geen geheim) , heel fijn!
  • Rapporteren
Robink-24
één maand geleden
Wij gaan of naar griekenland of naar de canarische eilanden in juni, maar Madeira lijkt me ook geweldig!
  • Rapporteren
MichelleSoer
één maand geleden
Wij hadden al een vakantie gepland voor we wisten dat we dit jaar een kindje verwachten. Wij gaan lekker 10 dagen naar Turkije vanaf eind april. We hopen op goede hygiëne en natuurlijk passen we met wat we eten 😊
  • Rapporteren
Mounia28
één maand geleden
Heeelijk om te lezen al jullie reacties. Ga er lekker van genieten dames. Wij zitten nu in Thailand 🇹🇭 Thailand hadden we geboekt omdat dit de kans was voor ons om nog snel een verre reis te maken samen met ons zoontje van 7 bijna 8 en wetende dat we bezig waren zwanger te raken. Ik ben inmiddels precies 13 weken zwanger. Ik geniet er heerlijk van ondanks ik absoluut geen eetlust heb en nog aardig misselijk ben. Ik hoop dat jullie er ook heerlijk van gaan genieten ✈️☀️🌸
  • Rapporteren
ellenv-25
één maand geleden
Wij gaan ook nog lekker even weg met z’n tweeën: in juni 2 weken roadtrippen in Amerika!
  • Rapporteren