32 Reacties

5 jaar geleden

Juist daarom ook tegen mn beste vriendinnen gezegd dat ik echt geen babyshower wilde. Uiteindelijk zijn zij met zn 2e langs geweest met kados en lekkers hahaha best babyshower ever

5 jaar geleden

Vervelend, sterkte! Precies om deze reden (en omdat ik niet in het middelpunt wil staan en het helaas vaak een materialistische viering is)... heb ik aan iedereen duidelijk gemaakt dat ik absoluut geen babyshower wil. Ik hoor overigens vaker dat dit soort nare dingen voorkomen.

5 jaar geleden

Wat vreselijk zeg!! Je zou bijna 2 babyshowers willen regelen, zodat de vrede bewaard kan worden.. 😔 ik hoop echt dat ze de discussies even aan de kant kunnen zetten voor jou en je kleine

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik na de babyshower ook te horen wat voor gezeik er is geweest tussen personen uit de ‘verschillende kampen’ Echt super leuk is dat.. het hoeft van mij ook echt geen tweede keer meer nu 😕

5 jaar geleden

Bij mij komen er alleen vriendinnen en mijn moeder (zij woont bij ons in huis). Het is niet eens aan de orde geweest dat mijn schoonfamilie daar ook bij aanwezig is.

5 jaar geleden

Reactie op Charelle91

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik na de babyshower ook te horen wat voo ...
Daarbij waren er ook mensen aanwezig waarvan ik zoiets had van ‘wat doe jij hier’ en mensen die ik wel erbij had gewild waren niet gevraagd 🤷🏽‍♀️

5 jaar geleden

Serieus....... Zijn er mensen die niet beseffen dat zo'n dag niet om hun draaien maar om de zwangerschap van jou te vieren..... Ooww daar gaat mijn nek haren van omhoog staan! Verschrikkelijk

5 jaar geleden

Vervelend dat het zo gaat. Omgekeerd: wel heel leuk dat er mensen zijn die het voor je willen organiseren toch? En dat ze er ruzie over maken, betekent misschien dat je (misschien iets te) belangrijk voor ze bent. Voor mij is nooit een babyshower georganiseerd (nu 2e zwangerschap) en dat is ook niet per se leuk. Al is het maar dat je weet dat mensen aan je denken of om je geven.

5 jaar geleden

Ik herken het, bij de shower van mn zusje ook veel gezeik gehad achter de schermen over van alles en nog wat. Voor mij de reden om er geen 1 te willen, dan loop ik wel extra blokje om

5 jaar geleden

Babyshower heb ik nog niet gehad. Was helaas wel het geval met mijn vrijgezellenfeest waardoor sommige dames gewoon uit de groepsapp geknikkerd zijn en niet meer mee mochten.. Ik hoop dat het bij jou nog goed komt!

5 jaar geleden

bij mijn zoontje had mijn moeder heel netjes iedereen uitgenodigd qua schoonouders en schoonzus. het is dat zij mijn vriend appte met joh ik hoor niks van ze kan je het navragen of ze komen ja of te nee of ergens aan mee willen doen... en uiteindelijk zijn ze nooit gekomen en hebben ze op het laatste moment afgezegd bij mijn vriend en niet eens bij mijn ouders.. dus ik heb gezegd tegen mn moeder dat ze hun nu niet eens meer hoeft uit te nodigen... ik heb mij erbij neergelegd dat zij niet normaal kunnen communiceren met elkaar. met verjaardagen krijgen ze met pijn en moeite het woord gefeliciteerd uit hun mond. dus vind het best zo. zolang ik verder met hun door 1 deur kan vind ik het prima. ik moet met mn vriend een toekomst opbouwen niet met hun. ik ben er best nuchter in geworden😁

5 jaar geleden

Wat vervelend! Ik snap echt niet waarom er over dat soort dingen ruzies ontstaan. Je zou denken dat iedereen gewoon een leuke dag voor een ander wil organiseren? Hoop dat het alsnog een leuke dag/verrassing voor je wordt! Ik hou dus niet van in het middelpunt staan en heb tegen mijn vriendinnen gezegd dat ze me écht geen plezier doen met een babyshower 🙈

5 jaar geleden

Niet met een babyshower maar wel bij het organiseren van vrijgezellen feest van toen de tijd beste vriendin. Haar vriendinnen waren mijn vriendinnen niet maar bij het beslissen van wat we gingen doen wilde de 1 dit niet en de ander dat niet. Toen ik mijn mond daarover open trok en zei dat de bruid dat wel leuk zou vinden kreeg ik een heel relaas over mij heen. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in dat die vriendinnen zo op haar hebben in gepraat op haar over mij dat het mijn vriendschap heeft gekost.. ik heb me er inmiddels bij neer gelegd maar wat een bagger vriendinnen zijn dat dan🤮

5 jaar geleden

Hier precies herzelfde. Alle negatieve dingen kwamen via via bij mij.... Het enige wat ik nu niet weet is de datum 😕. Wel heel lief dat vriendinnen dit willen organiseren, maar op deze manier helaas meer stress dan plezier tot nu toe. En het feestje moet nog plaatsvinden😅

5 jaar geleden

Gatsie.. wat naar.. zo niet leuk. Ik heb geen contact met schoonfamilie. Anders was dit ook 100% gebeurt. Zo niet fijn jammer dat egoïstische.. (zo vind ik dat) kunnen toch wel even voor jou alles opzij zetten en jou laten genieten..

5 jaar geleden

Gatsie wat naar. Mocht de babyshower door gaan zorgt het voor jou misschien wel voor extra spanningen en maakt het deze verassing minder leuk. Sterkte en zorg er alsjeblieft voor dat dit jouw zwangerschap niet gaat verpesten

5 jaar geleden

Reactie op Gini89

Hier precies herzelfde. Alle negatieve dingen kwamen via via bij mij.... He ...
Vervelend.. hopelijk wordt het toch nog een leuke dag.. die van mij is vandaag😅 dus ben heel benieuwd

5 jaar geleden

Zo gaat dat 9 van de 10x. Mensen hebben leuke ideeen en het beste met de zwangere voor maar ondertussen luisteren ze niet naar de mening van andere. En onstaat er onenigheid wat niet nodig is als ze voor ogen houden dat het leuk moet zijn voor de zwangere.

5 jaar geleden

Ik heb mijn zus en moeder een lijstje gegeven met personen die ik er graag bij wil hebben. Zij organiseren en bepalen heb ik gezegd.. en iedereen die gevraagd heeft of ik een babyshower wil, heb ik dat antwoord gegeven. Ik verwacht niet echt problemen... maar zag het wel bij andere babyshowers/vrijgezellenfeesten gebeuren. Vervelend... Misschien kun je alsnog aangeven dat 1 of 2 mensen het organiseren? Dat verdere ruzie wordt voorkomen..?

5 jaar geleden

Ik heb mijn zus en moeder een lijstje gegeven met personen die ik er graag ...
Jaa mijn moeder en schoonzusje zouden het regelen, maar toen voelde mijn schoonmoeder zich buitengesloten omdat er niets met haar overlegt was.. daar begon alles mee. Daarna om de locatie om de mensen en om alles eigenlijk.