19 Reacties
5 jaar geleden
Hier precies hetzelfde probleem ! Ik dacht dus ook aan een badring...maar dankzij jou weet ik nu dat het niet past🤣
5 jaar geleden
Mijn mannetje van 7 maand ligt/zit in zn badje. Heel waterballet aangezien hij flink aan t trappelen is in t badje maar ach. Ik hoef m niet echt vast te houden en hij vind t best relaxed zo in zn badje. ☺

5 jaar geleden
Die inlegzitjes lijken me ook wel handig maar denk dat meneer daar niet meer in gaat liggen 🙈 Hadden we denk ik vanaf het begin moeten doen.
5 jaar geleden
Reactie op Patricia80
Mijn mannetje van 7 maand ligt/zit in zn badje. Heel waterballet aangezien ...

Ik heb er zo een maar hij lanceert zich eruit🤣
5 jaar geleden
Reactie op Justmiiciicii
Hij is wel flink aan t trappelen maar hij lanceert zichzelf gelukkig nog niet😂
5 jaar geleden
Wij hebben ook een inlegzitje maar mevrouw wil rechtop zitten dus ook geen nut meer. Zat zelf te denken aan een tummytub daar zitten ze rechtop in dacht ik kost ook minder kracht met vasthouden
5 jaar geleden
Reactie op Justmiiciicii
Dat zou hier ook niet ondenkbaar zijn 🙈
5 jaar geleden
Wij leggen onze dochter gewoon op hydrofiele doeken in de douche bak met een laagje water wordt ook een heel waterballet maar ze geniet er zichtbaar van
5 jaar geleden
Reactie op KittyMarissa
Wij leggen onze dochter gewoon op hydrofiele doeken in de douche bak met ee ...
Douchebak ook leuk idd alleen hebben we die ook niet 🙈 Inloopdouche 😅
5 jaar geleden
Douchebak ook leuk idd alleen hebben we die ook niet 🙈 Inloopdouche 😅
Haha jaa dat gaat een beetje lastig misschien dan een opblaasbaar badje in je douche neerzetten 🤔 en anders indd een zitje voor in het bad
5 jaar geleden
Reactie op KittyMarissa
Haha jaa dat gaat een beetje lastig misschien dan een opblaasbaar badje in ...
Ja we hebben de stokke flexibath xl maar die is antislip dus officieel mag daar die badring niet in..
5 jaar geleden
Wij hebben ook geen bad. We nemen onze zoon altijd mee onder de douche. Daarvoor gebruiken we zo’n douche handschoen. Het voordeel is wel dat onze zoon niet heel zwaar is (7,2 kilo).
Zelf deze tip nog niet uitgeprobeerd, maar als je kindje al kan zitten kun je ook de Ikea kinderstoel onder de douche zetten.
5 jaar geleden
Ja we hebben de stokke flexibath xl maar die is antislip dus officieel mag ...
En misschien zn nek ring zoals ze bij de baby spa hebben dat je zoon kan drijven? 🤔
5 jaar geleden
Reactie op Hnvd
Wij hebben ook geen bad. We nemen onze zoon altijd mee onder de douche. Daa ...
Ja die hebben we ook maar meneer spartelt nogal 🙈 stoeltje is een idee maar hij vindt her badje zó leuk dus wil daar graag een oplossing voor vinden ☺️ Ik ga de badring eens gewoon proberen in het flexibath we zijn er toch continu bij.
7,2 kilo is idd niet zo zwaar, onze zoon is 8,2. Net ondergemiddeld met alles.
5 jaar geleden
Bekijk Baby Opblaasbaar Zwembad - 85x85 cm op: https://www.bol.com/nl/p/baby-opblaasbaar-zwembad-85x85-cm/1004004011310830?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
5 jaar geleden
Weet iemand of de badring in een stokkeflexibath kan/ blijft zitten?
Hier ben ik dus ook heel benieuwd naar
5 jaar geleden
Reactie op Justmiiciicii
Hier ben ik dus ook heel benieuwd naar
Nee gaat niet helaas