5 Reacties

3 jaar geleden

Als het warm is een poncho, die zit wat losser. Ik heb toevallig gister van mijn moeder een poncho en handdoek in een gekregen. Volgens mij kwam die van de Hema af.

3 jaar geleden

Ik vind poncho鈥檚 heel fijn voor na het zwemmen. Zelf wel eens even snel in m鈥檔 badjas geschoten als er iets was tijdens het douchen, dat voelt niet fijn. Deze trek je over het hoofd en neemt meteen veel water op. Als je een niet te grote maat hebt (zit verschil in de lengte) kunnen ze er zelf ook nog mee lopen. Ons zoontje heeft de poncho (cape noemen we hem 馃き) graag aan. Ook op de camping (mocht je dit soort vakanties doen) na het douchen ideaal, het ergste afdrogen, poncho aan en op de arm mee naar de caravan. Badjas hebben we ook wel (vorige week nog in de aanbieding bij de Hema dus goed moment te kopen alvast 馃槈) maar die doen we in de winter over de pyjama s morgens. Als je die toch hebt kun je vergelijken wat je fijner vindt.

3 jaar geleden

En is dan hydrofiel of badstof fijner? Naar mijn idee hydrofiel luchtiger maar heb geen idee eig haha

3 jaar geleden

Reactie op lauuuuuuuuuuuuu

En is dan hydrofiel of badstof fijner? Naar mijn idee hydrofiel luchtiger m ...
Wij hebben geen hydrofiele alleen badstof en enkel badstof of hoe zeg je dat. Heb geen voorkeur qua materiaal al absorberen die van beide kanten badstof wel beter volgens mij maar daarom ook wat langer nat. Als je er eentje van hydrofiel vindt heb je dat beide. Al vind ik het ook wel fijn dat ze wat warmer zijn als hij nat en koud is van het zwemmen 鈽猴笍

3 jaar geleden

Poncho is erg fijn! Gebruik ze thuis ook regelmatig. Bij de Hema zijn ze sowieso op goede lengte en kunnen ze er mee rond lopen. Zeeman had/heeft ook hele leuke. Zou gewoon lekker badstof doen heb je er het hele jaar door wat aan. Ik gebruik vaak nog een hydrofiele doek ernaast om echt goed te drogen.