19 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dochter is trouwens 10 dagen oud :)

5 jaar geleden

Ik heb er wel 1, maar ik houd mijn kleine gewoon vast. Ik heb hem nog booit gebruikt. De badverkleiner is van plastic en kunnen ze natuurlijk snel onder water zakken.

5 jaar geleden

Ik heb hem zelf ook en ook gebruikt bij de eerdere kinderen. Ik weet niet meer vanaf hoeveel weken alleen.. Ik denk dat ze niet ‘veilig’ zijn in de zin dan je als ouder nooit je kind alleen moet laten in het badje, maar om je handen een beetje vrij te hebben om te wassen enzo vond ik het zelf prima kunnen. Zolang je dus niet denkt dat je kindje er ‘zelfstandig’ in kan liggen terwijl jij even iets pakt ofzo 😉

5 jaar geleden

Ik gebruik de badverkleiner wel( merk luma) maar naar mijn weten laat je je kindje nooit los in bad op deze leeftijd dus je hebt hem wel vast alleen scheelt het je tillen. (Geen rugpijn van het krom staan

5 jaar geleden

Ik gebruik een badinzet, en mijn zoontje (3 wk) zit er heerlijk in. Ik laat hem er gewoon 'los' inzitten, maar blijf er wel bij. Ik vind het wel fijn dat ik allebei mn handen vrij heb. Volgens mij is het dus veilig zolang je je kindje goed in de gaten houdt.

5 jaar geleden

Wij gebruiken hem ook gewoon alleen wel vanaf 3 weken ,dit op aanraden aan van de verloskundige omdat je kleine de eerste 2 a 3 weken niet zijn ruggetje recht kan houden

5 jaar geleden

Okay, bedankt voor jullie reacties !! Ik ga het gewoon proberen, kijken wat ik ervan vindt.. En natuurlijk niet alleen in bad laten😉

5 jaar geleden

Ik heb er ook 1 .. maar heb m nog niet gebruikt. I begreep dat het pas vanaf maand of 3 kan .

5 jaar geleden

Onze dochter vond het 3x niks.veel te groot stuk van haar lijf boven water en ze kon niet ' zwemmen/ drijven ' als je snapt wat ik bedoel. Blij dat we het niet aangeschaft hadden maar geleend

5 jaar geleden

Ik gebruik hem al vanaf het begin af aan. Ik houd ons zoontje nog steeds gewoon vast. Gebruik hem voornamelijk als extra steuntje, gezien ik dan minder krom hoef te staan. Ik vind het erg prettig, ik til minder gewicht en is ook beter voor mijn reuma rug

5 jaar geleden

Ik gebruik hem wel! De kraamhulp heeft me geleerd hoe ik Kiki officieel in bad moet doen, maar dit vond ik zo eng dat ik het niet alleen durfde te doen. Nu met badverkleiner gaat het prima, ik houd haar vast met 1 hand en met de andere was ik haar. Het geeft met een stuk meer zelfvertrouwen en Kiki vindt t heerlijk in bad.

5 jaar geleden

Dit gebruiken wij in bad. Het is een hangmatje met piepschuim balletjes erin. De kleine van ons vind het heerlijk!

5 jaar geleden

Ik gebruik een badinzet. Mijn dochter raakte aldoor helemaal in paniek in bad maar niet meer sinds wij de inzet gebruiken, verloskundige en kraamverzorgster zeiden ook dat het bij elke baby anders is en zolang je het goed en onder toezicht gebruikt er niks mis mee is 😁

5 jaar geleden

Dat is met veel dingen die niet veilig zijn voor baby's maar het gaat om hoe je het gebruikt. Gebruik het met je gezonde verstand, en de verkleinen zien als hulp middel en niet als vervanger van ouders handen. Gewoon je gezonde verstand gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Brtine

Dit gebruiken wij in bad. Het is een hangmatje met piepschuim balletjes eri ...
Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag wat leuk!!!

5 jaar geleden

Wij hebben de badverkleiner van merk luma en deze hebben we ook voor als hij samen met ons in bad ga, en daar geniet hij echt van als hij er in ligt ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Brtine

Dit gebruiken wij in bad. Het is een hangmatje met piepschuim balletjes eri ...
Ziet er fijn uit, waar is dit van?

5 jaar geleden

Wij gebruiken wel eentje, maar ik hou haar altijd vast bij de beentjes zodat ze niet door het water gaat drijven en zo onder water komt/glijdt