Bandenpijn

Claire Louise
10 dagen geleden
Volgen
Ik ben 15,4 weken zwanger, maar krijg ineens best heftige steken aan 1 kant. Moest echt even gaan zitten, nu is t weer oké. Kan bandenpijn zo krampen ineens?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Dorus87
10 dagen geleden
Ik heb 't ook... best heel heftig inderdaad. En of t bandenpijn is geen idee.. het is mijn 1e zwangerschap.
  • Rapporteren
Phormicolaq
10 dagen geleden
Oh ja kan heel naar zijn, ik liep net dubbel gevouwen naar de voordeur door de bandenpijn 😂 Gelukkig is het meestal snel weg.
  • Rapporteren
Yvonne88
10 dagen geleden
Vanaf 15 weken heb ik ook ontzettend last van steken, vooral links. Uiteindelijk na een week hevige pijn gebeld met de verloskundige, maar die denkt inderdaad aan bandenpijn. Ook laten testen op blaasontsteking (negatief). Pas als ik koorts krijg of bloedverlies hoef ik me zorgen te maken gaf de verloskundige aan. Sterkte, voelt niet fijn!
  • Rapporteren
Claire Louise
10 dagen geleden
Oh goed om te weten wel, ik dacht dat het gewoon een zeurend pijntje zou zijn. Maar dan zal dit ook wel bandenpijn zijn. Schrok er een beetje van, daarna ging t weer prima!
  • Rapporteren
Vlo
10 dagen geleden
Reactie op Claire Louise
Oh goed om te weten wel, ik dacht dat het gewoon een zeurend pijntje zou zijn. Maar dan zal dit ook wel bandenpijn zijn. Schrok er een beetje van, daarna ging t weer prima!
Ik wilde hier serieus net een post over maken! Ik heb ook echt mega last steken aan de zijkant van mijn buik, vooral rechts(nu 14 weken zwanger van mijn eerste). Als ik nies of te hard draai in bed ga ik echt door de grond. Ik ga er voor nu maar vanuit dat het echt bandenpijn is, heb geen bloedingen of koorts oid. Is er misschien iets wat we kunnen doen om het te verzachten of is het gewoon uitzitten?
  • Rapporteren
Phormicolaq
10 dagen geleden
Reactie op Vlo
Ik wilde hier serieus net een post over maken! Ik heb ook echt mega last steken aan de zijkant van mijn buik, vooral rechts(nu 14 weken zwanger van mijn eerste). Als ik nies of te hard draai in bed ga ik echt door de grond. Ik ga er voor nu maar vanuit dat het echt bandenpijn is, heb geen bloedingen of koorts oid. Is er misschien iets wat we kunnen doen om het te verzachten of is het gewoon uitzitten?
Ja is inderdaad gewoon uitzitten. Ik heb gelezen dat je kan gaan liggen op de zij die geen pijn doet.
  • Rapporteren
Chocotaart
9 dagen geleden
Reactie op Vlo
Ok heb hetzelfde, al best een tijdje. Dit is wat ik doe: Met niezen/hoesten is het in de ene elleboog en met de andere hand geef ik tegendruk op de banden. Langzaam opstaan en het liefste in beweging blijven. Bij stevige scheuten blijf ik staan/zitten of in welke positie ik mij prettig voel tot het over gaat. Duurt vaak niet zo lang voor ik weer naar een "normale" positie kan.
  • Rapporteren