202 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Okee, ik word dus niet gek! 😇 Sinds een paar dagen bijna nergens last meer ...
Kan me voorstellen dat de schrik er nog in zit na een eerdere missed abortion! En dit alles maakt je ook zo ontzettend onzeker pff, ik kan er over meepraten. Hoe is het gegaan vandaag? Hopelijk heb je een goede echo gehad en kan je weer wat meer genieten 💆‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Janis66

Hoe was je termijn echo meis :)
Wat lief! Ja was helemaal goed! Weer een dagje erbij die ze er in eerste instantie af had gehaald, dus de definitieve uitgerekend datum is 16 september! Mooi kloppend hartje gehoord, ze heeft me ook gelijk gezegd dat het er heel goed uit zag en ik het dus kan gaan vertellen 😇

4 jaar geleden

Reactie op Ndn

Kan me voorstellen dat de schrik er nog in zit na een eerdere missed aborti ...
Ja, de spanning is er nu vanaf heel erg gerust gesteld! Mooie echo goede duidelijke hartslag!

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ja, de spanning is er nu vanaf heel erg gerust gesteld! Mooie echo goede du ...
Fijn! Geniet ervan!

4 jaar geleden

Wat fijn!! Ik moet nog even wachten. In spanning tot dinsdag 3-3🌸

4 jaar geleden

Hoi dames, ik ben nu 4 weken en drie dagen. Vorige maand een miskraam gehad met 5 weken en 2 dagen. Nu zo bang dat het weer misgaat. Voel kramp boven mijn schaambotje. Ben moe heb gevoelige harde borsten. Maar heb continu het idee dat ik elk moment weer een miskraam kan krijgen, pfff hebben jullie ervaring met een zwangerschap direct na een miskraam?

4 jaar geleden

Reactie op Ndn

Fijn! Geniet ervan!
Dankjewel! Heb wel wat rust gisteravond aan jou bericht te danken, thanks had ik even nodig😇

4 jaar geleden

Reactie op priscillaturan

Hoi dames, ik ben nu 4 weken en drie dagen. Vorige maand een miskraam gehad ...
Ik heb met Sinterklaas met 6,5 week een miskraam gehad. 2 weken nadat ik gestopt was met vloeien (en echo waaruit bleek dat alles keurig weg was) was ik alweer zwanger. Nu 12 weken en tot zover alles gezond! Ik snap je angst heel goed!!! Hoe moeilijk ook, probeer het toch los te laten. Vertrouw erop dat het nu gewoon goed is.

4 jaar geleden

Reactie op priscillaturan

Hoi dames, ik ben nu 4 weken en drie dagen. Vorige maand een miskraam gehad ...
Ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad achter elkaar. Nou ja, achtwr elkaar..zwanger met ivf, dus zit wat tijd tussen. Derde keer weer gelukt en nu 12 weken. Beide miskramen met 7 weken, dus pas na 8 weken en tienduizende echos durfde ik wat meer te hopen. Hoe cru het ook klinkt, ik had 2 keer achter elkaar pech. Ben echter wel blij hoe goed ik opgevangen ben (en wordt) door mijn vlk en bij paniek plannen ze me gelijk in voor een echo.

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Wat lief! Ja was helemaal goed! Weer een dagje erbij die ze er in eerste in ...
O wat supper fijn 😊 Lekker genieten Hoeveel weeken ben je nou precies ik mag maandag weer 😊

4 jaar geleden

Reactie op Janis66

O wat supper fijn 😊 Lekker genieten Hoeveel weeken ben je nou precies ik ...
Ik ben vandaag 11+1 😊 Laat je maandag even weten hoe het gegaan is? Hoe ver ben je nu? Liefs🌸

4 jaar geleden

Vorig jaar ook miskraam gehad met 10 weken nu 11 weekjes zwanger en ook hier waren alle kwaaltjes in eens weg vd week ook eerste officiële echo gehad en alles was dik in orde met onze drukte maker

4 jaar geleden

Vandaag 13+1 weken zwanger, heel erg bang dat het mis gaat. Vorige week licht bloedverlies gehad, dit is bij 1 keer gebleven gelukkig. Maar ohh wat ben ik geschrokken...😥 Ik moet het los laten en gaan genieten van deze mooie tijd. Maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan.

4 jaar geleden

Vandaag mijn termijn echo gehad alles zag er super uit hartje mogen horen! Zijn super gelukkig met ons kleine wondertje❤❤❤

4 jaar geleden

Mijn termijn echo was gelukkig helemaal goed 😍

4 jaar geleden

Ik heb vorige week mijn termijn echo gehad en die was super. Maar ondanks dat ben ik nog steeds zo onzeker. Ik wordt echt gek van mijn eigen omdat ik steeds negatief denk. Heeft iemand dit nog meer. Ik heb echt het idee dat ik de enigste zo ben😥

4 jaar geleden

Reactie op Daniellefriso

Ik heb vorige week mijn termijn echo gehad en die was super. Maar ondanks d ...
Nee hoor ik heb dit ook, en dan lees ik ook elke keer van die vreselijke verhalen op internet en word ik alleen maar meer onzeker. Ik denk dat het er gewoon een beetje bij hoort..

4 jaar geleden

Ik heb dinsdag mijn termijn echo, laatse keer frummel gezien op 9 weken... Ik heb ook enorm veel schrik nu omdat ik bijna al mijn kwaaltjes kwijt ben Laat het snel dinsdag zijn!!

4 jaar geleden

Wij hadden dinsdag onze eerste echo. We dachten dat we 10 en 4 dagen waren. Maar dit was al 11 weken en 6 dagen! Alles zag er goed uit en sinds de 12 weken ook heel duidelijk minder kwaaltjes!

4 jaar geleden

Reactie op Daniellefriso

Ik heb vorige week mijn termijn echo gehad en die was super. Maar ondanks d ...
Heel herkenbaar..