14 Reacties

5 jaar geleden

De metalen kruiken leen ik. En ik heb zelf een elektrische heb ik zelf aangeschaft. De elektrische wordt als het goed is niet door kraamzorg geaccepteerd. Dus de metalen heb je nodig voor de eerste dagen . De elektrische heb ik gekocht voor als het daarna evt nodig is. En omdat het ook heel lekker voor jezelf is als je bijv kramp of bekken/ bandenpijn hebt :p

5 jaar geleden

Aluminium kruik is ouderwets makkelijk te gebruiken en brandgevaar is weinig kans op doordat je het met de hand checkt

5 jaar geleden

Aluminium kruiken moet van de kraamzorg hier. Eventueel voor daarna een elektrische kruik gekocht van Soozly. Kan je ook voor jezelf gebruiken.

5 jaar geleden

Wij hebben gewoon zo een metalen kruik. Elektrische werd afgeraden door de kraamzorg ivm brandgevaar.

5 jaar geleden

ja ik heb een elektrische aangeschaft, had deze gezien bij mn zus en was heel goed bevallen. geen geklooi met heet water en is binnen een paar minuten opgewarmd.

5 jaar geleden

Wij mogen van de kraamzorg geen electrische kruiken is al wel voor gekomen dat die ontploffen

5 jaar geleden

Ik heb ook een elektrische kruik. Ideaal! Binnen een paar minuten opgewarmd en geen gedoe met heet water. Gebruik hem ook voor mezelf ivm bandenpijn. Hier vind de kraamzorg het geen probleem zoals ik in sommige opmerkingen lees

5 jaar geleden

Ik heb en een elektrische kruik en water kruiken. Elektrische werd adviseert niet te gebruiken met de kleine in bed, evt. Alleen voor het voorwarmen. Waterkruiken gebruik ik in het bedje ook als de kleine in bed ligt.

5 jaar geleden

Reactie op M-dhvu

Wij mogen van de kraamzorg geen electrische kruiken is al wel voor gekomen ...
Ontploffen 馃槺

5 jaar geleden

Reactie op ann85

Ontploffen 馃槺
Wij inderdaad ook niet heb een elektrische maar mag hem niet gebruiken ivm ontploffen inderdaad

5 jaar geleden

Wij hadden de zensy, maar die is inderdaad ontploft. Gelukkig toen ik hem zelf wilde gebruiken. Het was wel echt een ideaal ding! Snel warm en lang warm. We gaan nu toch maar voor de aluminium kruik met zak.

5 jaar geleden

Wij mogen van de kraamverzorgster de zensy elektrische kruik wel gebruiken, mits we deze van tevoren testen. Als hij alleen warm wordt en niet bol wordt kan het veilig. Daarnaast adviseerde ze ook even het type na te kijken online. In het verleden zijn een aantal zensy types ontploft maar veel doen het prima en worden geaccepteerd.

5 jaar geleden

Oei ik vind dat ontploffen toch wel spannend. Misschien enkel gebruiken om het bedje op te warmen voordat de baby er in gaat... heb ik helaas toch die aluminium nodig. Dank voor het delen van jullie ervaringen

5 jaar geleden

Reactie op ann85

Ontploffen 馃槺
Ja dat vertelde de kraamzorg ons ik schrok daar ook van, wou ze ook gebruiken 馃槺