14 Reacties
5 jaar geleden
De metalen kruiken leen ik. En ik heb zelf een elektrische heb ik zelf aangeschaft. De elektrische wordt als het goed is niet door kraamzorg geaccepteerd. Dus de metalen heb je nodig voor de eerste dagen . De elektrische heb ik gekocht voor als het daarna evt nodig is. En omdat het ook heel lekker voor jezelf is als je bijv kramp of bekken/ bandenpijn hebt :p
5 jaar geleden
Aluminium kruik is ouderwets makkelijk te gebruiken en brandgevaar is weinig kans op doordat je het met de hand checkt
5 jaar geleden
Aluminium kruiken moet van de kraamzorg hier. Eventueel voor daarna een elektrische kruik gekocht van Soozly. Kan je ook voor jezelf gebruiken.
5 jaar geleden
Wij hebben gewoon zo een metalen kruik. Elektrische werd afgeraden door de kraamzorg ivm brandgevaar.
5 jaar geleden
ja ik heb een elektrische aangeschaft, had deze gezien bij mn zus en was heel goed bevallen. geen geklooi met heet water en is binnen een paar minuten opgewarmd.
5 jaar geleden
Reactie op ann85
Ontploffen 馃槺
Wij inderdaad ook niet heb een elektrische maar mag hem niet gebruiken ivm ontploffen inderdaad
5 jaar geleden
Wij mogen van de kraamverzorgster de zensy elektrische kruik wel gebruiken, mits we deze van tevoren testen. Als hij alleen warm wordt en niet bol wordt kan het veilig. Daarnaast adviseerde ze ook even het type na te kijken online. In het verleden zijn een aantal zensy types ontploft maar veel doen het prima en worden geaccepteerd.