83 Reacties

4 jaar geleden

Kan alsnog innesteling bloeding zijn. Bij mij is in week 6 nog naar alle waarschijnlijkheid de innesteling bloeding er nog uit gekomen. Met nu in week 7 een kloppend hartje op de echo. Hoop dat je dit wat moed geeft. Houd vol.

4 jaar geleden

Ik heb gehoord dat je innesteling bloeding tot 12 weken kan krijgen. Dus dat zou het zomaar kunnen zijn! Maar als je ongerust bent, zou ik even de vk bellen! Die kunnen je wat meer informatie geven. En liever een vraag teveel dan dat jij je nu heel veel zorgen maakt

4 jaar geleden

Het is oud bloed. Dat kan van de innesteling zijn. Sommige ervaren dat tijdens de innesteling zelf, anderen verliezen dat oude bloed nog weken. Ondertussen kan er ook een adertje geknapt zijn en dat kan ook oud bloed geven uiteindelijk. Bij zorgen altijd VK bellen.

4 jaar geleden

Hoi! Zelf ben ik rond de 5 weken zwanger en sinds maandag ook bruin verlies bij het afvegen (ene dag iets meer dan de andere). Ik heb zelf maandag de vk gebeld en kon langs komen voor een echo, echter was het nog te vroeg iets te zien Wel verdikt slijmvlies gezien en dit was goed Dinsdag bloedgeprikt en hcg kwam mooi overeen met de zwangerschapsduur Volgens de vk kon bruinverlies geen kwaad en zijn er 101 oorzaken te bedenken Ik snap je onzekerheid heel goed! Ik probeer het zelf ook los te laten en te ontspannen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan In 2017 een bbz gehad dus het vertrouwen in mijn lichaam is al niet optimaal Bij elk bruin veegje of krampje denk ik ja hoor zie je wel het is mis Ik bel veel met vriendinnen die al moeder zijn en ook zij herkennen deze gevoelens heel goed van hun eigen zwangerschappen Ik denk dat er niet veel anders op zit dan rustig afwachten en weet dat je niet alleen bent in deze situatie! 💐 Liefs Kim

4 jaar geleden

Bruin bloed is oud bloed, dus het kan alsnog van de innesteling zijn. Ik heb zelf een miskraam gehad vorige maand en dat begon met lichtbruin slijm. Het werd steeds donkerder en uiteindelijk van roestbruin naar helder rood bloedverlies. Zolang het dus gewoon lichtbruin blijft is er niet zoveel aan de hand denk ik. Hopen op het beste! 🍀

4 jaar geleden

Oh fijn om te horen.. hopen dat het inderdaad gewoon mee zal vallen.. ik wist niet dat een innestelingsbloeding zo lang nog tevoorschijn kan komen😧weer wat geleerd! Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed en hopelijk morgen geen last meer🙈

4 jaar geleden

Heb vanaf week 5 tm week 6 gehad. Het begon met wat licht bruin en was 2 dagen donkerbruin en nam toen weer af naar licht bruin. Inmiddels al bijna 3 dagen weer helemaal niets. As maandag de echo! Hopend op goed nieuws!

4 jaar geleden

Ik heb het net ook gehad licht bruin bloed bij afvegen en een beetje ik m'n slipje ben helemaal overstuur kan alleen maar huilen heb rugpijn en een beetje buikpijn

4 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad en zelfs deze week nog een paar dagen. Elke keer schrikken, maar je baarmoedermond is zo gevoelig nu. Ik ben morgen negen weken en begin nu vertrouwen te krijgen in de zwangerschap na twee goede echo's. Niet onzeker worden en probeer vertrouwen te krijgen en vooral te genieten. De meeste zwangerschappen gaan goed. Succes 💋

4 jaar geleden

Reactie op Kramp

Ik heb het net ook gehad licht bruin bloed bij afvegen en een beetje ik m'n ...
Bruin bloed is eigenlijk altijd oud bloed en kan dus innesteling zijn. Hoe ver ben je nu? Zolang je niet hele erge steken hebt en de buikpijn niet zo erg is als tijdens een menstruatie zou ik proberen je niet te veel zorgen te maken. Ik weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is. Mocht je toch twijfelen kan je altijd je vk bellen!

4 jaar geleden

Ik had vanochtend ook beetje bruine afscheiding en ben nu rond de 8 weken. Dat komt dus meer voor? Ik maak me nu ook heel erg zorgen?!

4 jaar geleden

Reactie op Madelief-24

Ik had vanochtend ook beetje bruine afscheiding en ben nu rond de 8 weken. ...
Niet direct zorgen maken 💋

4 jaar geleden

Reactie op Nina009

Niet direct zorgen maken 💋
En in combinatie met krampen ook niet? 😢

4 jaar geleden

Reactie op Madelief-24

En in combinatie met krampen ook niet? 😢
Zolang die niet erger zijn of langer duren als tijdens je menstruatie hoort het er echt (helaas) bij

4 jaar geleden

Heb ik ook rond die tijd gehad. Ik kon het zelf linken aan moeilijke stoelgang die ik de avond daarvoor had gehad. De dag daarna oudbruin bloedverlies en dat werd elke dag weer wat minder. Heb ook wel roze afscheiding gehad die paar dagen. Heb zelf niet de VK gebeld het was zo minimaal. 🤷‍♀️ en ja wat kon zij er aan veranderen? 😕 Later bij de eerste echo was alles gewoon helemaal oké. 🙂

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. 😘Ik wacht het even rustig af dan

4 jaar geleden

Reactie op Disneymama92

Bruin bloed is eigenlijk altijd oud bloed en kan dus innesteling zijn. Hoe ...
Het was maar heel even gelukkig en nu niet meer, ik zit direct bij de gynaecoloog dus vind de stap wat groot om te bellen😰 gelukkig wel weer zere borsten dus hopelijk zit alles goed ben morgen 6 weekjes zooo spannend dit

4 jaar geleden

Reactie op Kramp

Het was maar heel even gelukkig en nu niet meer, ik zit direct bij de gynae ...
Komt wel goed 👍🏼

4 jaar geleden

Reactie op Madelief-24

En in combinatie met krampen ook niet? 😢
Hoe erg zijn je krampen? Als je het niet vertrouwt de vk bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Nina009

Hoe erg zijn je krampen? Als je het niet vertrouwt de vk bellen.
Alleen vanochtend een beetje, nu niet meer gelukkig en ook geen bruine afscheiding meer. Ik hou het even in de gaten en anders bel ik alsnog. Wat zijn het toch spannende tijden!