83 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Misschien gek, maar ik hoor het zo veel dat ik er eigenlijk niet meer van sta te kijken. Ik heb zoveel wat bruine afscheiding gehad, als wat helder bloed (maar dat was na de gemeenschap dus verklaarbaar 😝. Addertje gesprongen ofzo). Is vanzelf weer gestopt. Denk dat de stress maakt dat je ook andere klachten zoals buikpijn kunt krijgen. Dus als je buikpijn hebt, niet extra schrikken, het is waarschijnlijk stress. Anders kom je in zo'n spiraal terecht. Bloed is heel normaal. Zegt helemaal niks 🌺

VRIEND

4 jaar geleden

*adertje

4 jaar geleden

Gisteren een echo gehad en helaas alleen een vruchtzakje te zien. Het kan een prille zwangerschap zijn maar ook een beginnende miskraam geen bloed verloren maar ben zo bang en onzeker heb wel buik en rugpijn

4 jaar geleden

Bij mij was het gelukkig bij dat ene moment gebleven van de week.. maar vond het wel even heel spannend.. zag gelijk beren op de weg!😰 Het heeft ook van de seks enkele dagen daarvoor kunnen zijn toen ik het mijn vriend vertelde.. dus voor mijn eigen gemoedsrust vind ik dat wel even goed zo.. mijn libido is toch met de dag aan het zakken met de misselijkheid die ik erbij heb🤢

4 jaar geleden

Bruin is vaak niet erg. Bij mijn eerste zwangerschap eerst bruin, toen rood en toch een mooie dochter van 3. Bij mijn 2de zwangerschap bruin, rood, hartje en miskraam. Bij de derde ook. Let op, ik had bij beide miskramen ook krampen. Bij de 4de flink rood, en na meerder echo's nog steeds een hartje en groeit mee. Zo moeilijk om iets van te zeggen. Blijft spannend, eng, zorgwekkend, ... Maar zonder krampen probeer positief te blijven. En misschien kijken of je eerder bij de gynaecoloog mag komen. Succes meid, ik duim met je mee

4 jaar geleden

Pff ik ook sinds vanochtend lichtroze slijm/afscheiding na al een paar dagen bruine afscheiding. Nu ook lichte krampen maar niet extreem... Na miskraam (missed abortion) in september zit de onrust er goed in. Kan morgenvroeg voor extra echo bij verloskundige terecht.. pfff ben echt op van de zenuwen.

4 jaar geleden

Reactie op J85C

Pff ik ook sinds vanochtend lichtroze slijm/afscheiding na al een paar dage ...
Ik had dit vd week ook, precies hetzelfde, maar gewoon een goede echo gehad de volgende ochtend met kloppend hartje! Heel veel succes morgen!

4 jaar geleden

Ik had dit vd week ook, precies hetzelfde, maar gewoon een goede echo gehad ...
Dank je! Ondertussen echt helder bloed en kleine stolsels dus ben de moed wel echt een beetje verloren. Ik kan niet anders dan afwachten...

4 jaar geleden

Reactie op J85C

Dank je! Ondertussen echt helder bloed en kleine stolsels dus ben de moed w ...
Succes meid. Heel veel sterkte. Zo ontzettend zwaar wanneer je in dubio zit.

4 jaar geleden

Reactie op J85C

Dank je! Ondertussen echt helder bloed en kleine stolsels dus ben de moed w ...
Ach jeetje wat vreselijk. Je hoort soms toch de gekste dingen dat het tóch goed kan komen. Je weet het niet maar die onzekerheid is heel moeilijk. Veel succes morgen!! Duim voor je

4 jaar geleden

Contact met verloskundige en mocht vanavond al naar de praktijk komen voor extra echo. Hartje klopt en groei passend tov eerdere keer. Bloed waarschijnlijk door wat stolsels bij baarmoedermond. Blijft spannend maar voor nu gerustgesteld!

4 jaar geleden

Ik heb sinds dinsdag(bruiner) bloedverlies, naar de vk gebeld en mocht direct langs gaan, kloppend hartje alles zag er goed uit. De volgende dag woensdag was het bloed roder en heb nog eens gebeld en terug mogen gaan. Alles terug in orde kloppend hartje, geen bloed in baarmoeder. Ze heeft ook naar mijn baarmoederhals gekeken met zo een soort eendenbek. Ze zei je kan nog even na bloeden donderdag tot vrijdag. We zijn intussen zondag en nog steeds bloed. Niet in grootte hoeveelheden maar toch genoeg om de stuipen op het lijf te krijgen ☹ denk morgen eens terug te bellen. Iemand dit nog gehad of heeft?

4 jaar geleden

Ik heb eergisteren enorm veel bloed verloren. Stroomde langs mijn benen naar beneden. Helderrood bloed met stolsels. Ik dacht dat het gebeurd was. Was op dat moment 9+2 weken. Mocht direct naar het ziekenhuis voor een echo. Het hartje klopte, en ons kindje zat lekker hoog en droog. Hij/zij zwaaide ook nog even ❤ Zo zie je maar, het hoeft niet iets te betekenen. Maar schrikken is het wel!

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Ik heb eergisteren enorm veel bloed verloren. Stroomde langs mijn benen naa ...
Was er een verklaring voor je bloedverlies en wat voor advies hebben ze je gegeven? Is het bloeden inmiddels gestopt?

4 jaar geleden

Helaas is het bij ons met goede echo’s dit weekend toch een miskraam geworden. Er zat een groot bloed stolsel bij de baarmoeder uitgang en die heeft losgelaten en kindje waarschijnlijk daarin meegenomen. Enorm verslagen en verdrietig, na een eerdere miskraam nu weer een grote teleurstelling en verdriet. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap en een heleboel gezonde en mooie kindjes toe! Bedankt voor de steun en toch meelezen van positieve verhalen die mij er afgelopen dagen doorheen geholpen hebben.

4 jaar geleden

Ik heb elke keer met het afvegen roze slijm met af en toe een dun klein sliertje bloed. Dit had ik een dag voor de echo van dinsdag ook. De echo zag er super uit met een kloppend hartje maar ik heb nog steeds elke keer die roze of bruine afscheiding. Elke keer bang dat het misschien toch mis is? Maar ik verlies geen druppels of stolsels helder bloed tot nu toe

4 jaar geleden

Ik heb elke keer met het afvegen roze slijm met af en toe een dun klein sli ...
Ik precies het zelfde hier 6 weken zwanger vorige week echo alles goed maar nog steeds elke dag bloed verlies

4 jaar geleden

hi, ik wil je niet bang maken maar het kan alle kanten op, helaas... Dit is inmiddels mn 5e zwangerschap en ben nu zwanger van mn 2e kindje. Bij mn MK en MA en zelfs deze zwangerschap heb ik bloedverlies, de zwangerschap van mn eerste kindje was een perfecte zwangerschap. Bij de MK begon het bloedverlies rond 6wk en modderdere 1-1.5wk door en zette toen pas echt door. Bij de MA hoop je een kloppend hartje te zien bij de echo en dat was een leeg vruchtzakje, niet in verhouding met de verwachtte aantal weken. Hierbij was het bloedverlies totaalniet te voorspellen. Bij deze zwangerschap heb ik duidelijk bloedverlies als de stoelgang te moeizaam is en teveel spanningen op mn onderbuik staan. We hebben een embryo met kloppend hartje gezien en alle verhoudingen waren goed. Dus zoals je leest kan het helaas alle kanten op. Hoe moeilijk het ook is je kan alleen maar afwachten en hoe cliché mensen om je heen zeggen "als het zo zou moeten zijn..." heb je helemaal niets aan. Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

As dinsdag 8 weken echo. Vandaag buikkramp en bruinslijm. Borsten zal al 0.0 gevoel is ik weet bijna zeker dat het weer exit is. 😭

4 jaar geleden

Reactie op J85C

Helaas is het bij ons met goede echo’s dit weekend toch een miskraam geword ...
Sterkte❤❤❤❤