83 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Silviaatjee27

hallo lieve mensen ik ben sinds vorige week er achter gekomen dat ik zwange ...
Als je de verloskundige belt kan ze misschien een echo doen? Dan wordt je gerustgesteld.

4 jaar geleden

Ik heb het all een mand, nu ben ik 9 weken. Alles is goed, baby groeit normaal. Maar vk bellen zal je wat rust geven

4 jaar geleden

Reactie op Silviaatjee27

hallo lieve mensen ik ben sinds vorige week er achter gekomen dat ik zwange ...
Ik heb met 12 weken licht bruin/roze bloedverlies gehad met veel slijm. Verloskundige meteen gebeld, zij zei dat zolang het niet gepaard gaat het hevige buikkrampen en veel bloedverlies kan het geen kwaad. Je vagina is nu heel erg goed doorbloedt, bij hoesten of niezen kan er al een adertje knappen en dit kan bloed veroorzaken.

4 jaar geleden

Als je je zorgen maakt zou ik altijd contact opnemen, al is het maar voor je gemoedsrust. Ik heb in deze zwangerschap ook wat last gehad hiervan, en zelfs een paar keer bloedverlies. De pijnlijke steken leken op het opkomen van een menstruatie maar dan heftiger. Gelukkig is alles gewoon goed. Helaas kun je het antwoord "je moet gewoon afwachten, we kunnen hier niks aan doen" horen, maak je je echt veel zorgen, probeer dan de huisartsenpost, die moeten altijd kijken 馃槈

4 jaar geleden

Hai dames! Mag ik vragen hoelang het bloedverlies (oud bloed) bij iedereen heeft geduurd? Ik heb er sinds donderdag avond ook last van. Niet bij elk toilet bezoek, en hoeveel bloed verlies hadden jullie?

4 jaar geleden

Reactie op NV1

Hai dames! Mag ik vragen hoelang het bloedverlies (oud bloed) bij iedereen ...
Hoi, Ik heb er vanaf week 5 tm week 6 last van gehad. Best wel veel ook. Uit eindelijk bleek dit de innesteling te zijn geweest. Komt vaker voor!

4 jaar geleden

Reactie op NV1

Hai dames! Mag ik vragen hoelang het bloedverlies (oud bloed) bij iedereen ...
Bij mij 2 dagen heel weinig

4 jaar geleden

Bij mij 2 dagen heel weinig
3 weken na bevruchting

4 jaar geleden

Bruin is vaak niet erg, is nl oud bloed. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook (werd zelfs rood en een paar dagen) en mijn 3 jarige hoor ik nu snurken door de babyfoon. Vorig jaar 2 miskramen gehad, hier helaas snel rood, krampen kwamen erbij en hoe ik ook schrok de eerste keer, deze twee voelde toch anders. Vierde zwangerschap weer, ook een paar dagen rood en nu 13 weken. Raak niet te snel in paniek, ondanks dat dit heel normaal is dat je wel in paniek schiet. Bruin is vaak geen slecht teken. Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Hoi, Ik heb er vanaf week 5 tm week 6 last van gehad. Best wel veel ook. ...
Helaas hebben wij geen positief nieuws gehad afgelopen dinsdag bij onze termijnecho. Het hartje klopte niet meer. En was gezien de grote van het vruchtje zo'n 5 dagen na onze eerste en goede echo gestopt met kloppen.. dus helaas was verlies van enkel bruin oud bloed en helemaal geen buikkrampen bij mij geen goed teken. Dat iedereen zegt dat bruin oud bloed helemaal niets betekend klopt niet. Ik wil iedereen meegeven om vooral je gevoel te volgen. 馃崁 het vruchtje zat bij mij zo'n 3wk niet levensvatbaar in mijn lichaam en ik heb dan ook gekozen om de mk op te wekken met medicijnen. Vandaag ben ik het vruchtje verloren. 馃様

4 jaar geleden

Reactie op NV1

Helaas hebben wij geen positief nieuws gehad afgelopen dinsdag bij onze ter ...
Heftig! 鈽癸笍 sterkte 馃拹

4 jaar geleden

Reactie op NV1

Helaas hebben wij geen positief nieuws gehad afgelopen dinsdag bij onze ter ...
Sterkte ! Mag ik juist eens vragen als je er wil op antwoorden natuurlijk hoever was je juist?

4 jaar geleden

Reactie op NV1

Helaas hebben wij geen positief nieuws gehad afgelopen dinsdag bij onze ter ...
Wat vreselijk voor je! Ik wens je veel sterkte 馃尮

4 jaar geleden

Sterkte ! Mag ik juist eens vragen als je er wil op antwoorden natuurlijk h ...
Ik was bijna 11 weken maar het hartje is bij 7.5 week gestopt met kloppen..

4 jaar geleden

Reactie op NV1

Helaas hebben wij geen positief nieuws gehad afgelopen dinsdag bij onze ter ...
Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op NV1

Ik was bijna 11 weken maar het hartje is bij 7.5 week gestopt met kloppen.. ...
Wat erg ! Sterkte !

4 jaar geleden

Reactie op Rachellaa

Ik heb met 12 weken licht bruin/roze bloedverlies gehad met veel slijm. Ve ...
Heb ik ook gehad. Vorige week op mijn werk. Meteen verloskundige gebeld. Echo gehad. Alles is goed. 5 dagen later op mijn verzoek nog een echo gehad en weer was alles goed. Ben nu alleen bang elke keer om naar het toilet te gaan.

4 jaar geleden

Volg je gevoel. Dit is zeker een reden om de vk hiervan op de hoogte te brengen. Bloedverlies, rood of bruin, hoeft niks te betekenen maar helaas is bij mij het tegendeel bewezen. De eerste 11 weken zijn vlekkeloos verlopen totdat ik 2 dagen geleden bruine afscheiding verloor. Vk gebeld en vertelde me dat dit zeker een reden is om te bellen, vervolgens stelde ze me gerust want bloed verlies komt regelmatig voor. Toch werd er voor mijn eigen geruststelling de volgende dag een echo gemaakt. De woorden 'het spijt me' galmen nog steeds door mijn hoofd.

4 jaar geleden

Reactie op NV1

Helaas hebben wij geen positief nieuws gehad afgelopen dinsdag bij onze ter ...
Heel veel sterkte. Het verlies van een vruchtje staat voor zoveel meer dan veel mensen zullen begrijpen. Ik hoop dat je steun om je heen hebt, neem de tijd om te rouwen. Ik was er heel open in (ivf, dus weinig was geheim) en kreeg veel steun van vriendinnen die zich opende over helaas hun verdrietige ervaringen. Er word vaak gezegd "wees sterk", maar onthoud dat huilen mag. Neem de tijd, sommige dagen zijn makkelijker dan andere dagen.

4 jaar geleden

Bruine afscheiding is bij mij ook zeker geen geen goed teken geweest. Het hield maar liefst anderhalve maand aan. Met 6 weken een kloppend hartje gezien maar vanochtend met de termijnecho slecht nieuws. Het hartje is in week 7 gestopt met kloppen... heel verdrietig. Maar onze tijd komt nog wel!