9 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik ook.. droom dan dat ik ah stikken ben en schrik wakker. Denk dat komt dat het dan te warm in de kamer is en te weinig zuurstof 😖

5 jaar geleden

Hier heb ik ook last van gehad vanacht. In paniek mijn man wakker gemaakt. Uiteindelijk ben ik na de derde keer op de baby kamer gaan liggen. Is de plek in huis waar het het koelste is. Komt echt door de warmte.

5 jaar geleden

Dat had ik laatst ook! Geen idee wat er aan te doen is, maar typisch dat meerdere mensen er last van hebben. Wij hebben airco op de kamer, dus aan de warmte kon het niet echt liggen. 🤔

5 jaar geleden

Ik had dat gevoel vorige nacht. Dikke paniek. Man wakker, ventilator aan. Heb even onder de koude douche gestaan en toen zakte het af. Denk zelf dat ik last van het warme weer gehad heb😅

5 jaar geleden

Ik heb hele dagen last van mijn ademhaling, alsof het zwaarder wordt. Met de ventilator op mijn lichaam gericht gaat dit een stuk beter. Licht denk ik vooral aan de warmte en verder goed blijven drinken

5 jaar geleden

Hoe lig je als je wakker wordt, misschien op je rug? Dan zou het kunnen dat er teveel druk op een belangrijke ader komt en de bloedtoevoer afneemt. Dan kun je het inderdaad benauwd krijgen. Probeer zoveel mogelijk op je linkerzijde te liggen

5 jaar geleden

Wat raar ik heb dat de laatste 2 dagen ook gehad.... werd ook echt in paniek wakker en ik lag op m’n zij dus heeft niks met afknellen enzo te maken.

5 jaar geleden

Paniekaanval misschien?? Spreek uit ervaring (voor de zwangerschap). Dan kun je namelijk echt zwaar het gevoel hebben dat je stikt of bijna stikte. Hoor je wel vaker tijdens zwangerschappen

5 jaar geleden

Ik heb dat ook, vaak aan het begin van de nacht. Bij mij heeft het te maken met maagzuur dat omhoog komt en waar ik me dan als het ware iets in verslik.