Hoi allemaal !
Hopelijk houdt iedereen het een beetje vol met de warmte 🥵.
Ik werd vannacht wakker met een gevoel alsof ik echt naar adem moest happen, alsof ik al minuten niet had geademd zegmaar. Dit paniekerige wakker worden heb ik meerdere malen gehad vannacht. Nu ben ik er wel weer rustig onder maar vannacht was het echt heel beangstigend. Iemand die dit toevallig herkent?
Hier heb ik ook last van gehad vanacht. In paniek mijn man wakker gemaakt. Uiteindelijk ben ik na de derde keer op de baby kamer gaan liggen. Is de plek in huis waar het het koelste is. Komt echt door de warmte.
Dat had ik laatst ook! Geen idee wat er aan te doen is, maar typisch dat meerdere mensen er last van hebben. Wij hebben airco op de kamer, dus aan de warmte kon het niet echt liggen. 🤔
Ik had dat gevoel vorige nacht. Dikke paniek. Man wakker, ventilator aan. Heb even onder de koude douche gestaan en toen zakte het af.
Denk zelf dat ik last van het warme weer gehad heb😅
Ik heb hele dagen last van mijn ademhaling, alsof het zwaarder wordt. Met de ventilator op mijn lichaam gericht gaat dit een stuk beter. Licht denk ik vooral aan de warmte en verder goed blijven drinken
Hoe lig je als je wakker wordt, misschien op je rug? Dan zou het kunnen dat er teveel druk op een belangrijke ader komt en de bloedtoevoer afneemt. Dan kun je het inderdaad benauwd krijgen.
Probeer zoveel mogelijk op je linkerzijde te liggen
Paniekaanval misschien?? Spreek uit ervaring (voor de zwangerschap). Dan kun je namelijk echt zwaar het gevoel hebben dat je stikt of bijna stikte. Hoor je wel vaker tijdens zwangerschappen
Ik heb dat ook, vaak aan het begin van de nacht. Bij mij heeft het te maken met maagzuur dat omhoog komt en waar ik me dan als het ware iets in verslik.