20 Reacties

5 jaar geleden

Yes, wij hebben het bij Besnijdenis Centrum Amsterdam gedaan toen ons kleintje 2 maanden oud was. Zij gebruiken de laser methode en het wordt door twèé doctors gedaan. Het duurde 3 minuten 15 seconden. Heel snel dus! Wij zijn heel tevreden! Na het ingreep moesten we ons kleintje 2 x per dag in bad zetten en witte vaseline gebruiken om infecties te voorkomen. In het algemeen; geen pijn, snel, en met een certificaat ook :)

5 jaar geleden

Oh wat zielig😱

5 jaar geleden

Heeft er iemand toevallig ervaring met goede een kliniek regio tilburg/breda/eindhoven?

5 jaar geleden

Met 3 maanden. Bij vatan kliniek. Klem methode. Na 2 dagen volledig hersteld en geen napijn gehad.

5 jaar geleden

Mag ik vragen waarom jullie hier voor kiezen?

5 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Oh wat zielig😱
Wat is zielig?

5 jaar geleden

Mag ik vragen waarom jullie hier voor kiezen?
Geloof gok ik?

5 jaar geleden

geloof/hygiëne

5 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Oh wat zielig😱
In Amerika wordt nog altijd zo'n 60-75% van de jongetjes besneden. Elke ouder zal echt wel zijn/haar beweegredenen hebben en heus kiezen voor een pijnloze vorm van besnijdenis. Hoef je niet zielig te vinden of zorgen over te maken. Wat ik zielig vind is als ouders hun kind verwaarlozen bijvoorbeeld.

5 jaar geleden

Hoi. Onze zoon is ook besneden. Hij was toen 8 weekjes oud. In Groningen hebben wij het laten doen bij de Besnijdenis Kliniek Groningen. Is een Marokkaanse man die de ingreep uit voert. Hele vriendelijke mensen en je krijgt van te voren duidelijke uitleg. En ook de na zorg was super goed.

5 jaar geleden

Reactie op PaulienMounya

Hoi. Onze zoon is ook besneden. Hij was toen 8 weekjes oud. In Groningen he ...
En onze zoon heeft er helemaal geen last van gehad. De volgende dag was het iets gezwollen maar naar 2 a 3 dagen volledig hersteld. De hechtingen gingen er vanzelf uit.

5 jaar geleden

Beetje vreemde reacties met zielig... Wat men niet kent is gelijk zielig... 🤷🏼‍♀️ Reageer dan niet...

5 jaar geleden

Reactie op RoosjeBloem

Met 3 maanden. Bij vatan kliniek. Klem methode. Na 2 dagen volledig herstel ...
Same here 👍🏻

5 jaar geleden

Vatan kliniek heeft meerdere vestigingen

5 jaar geleden

Reactie op Mariekeyh

Heeft er iemand toevallig ervaring met goede een kliniek regio tilburg/bred ...
Besnijdeniscentrum.nl in Eindhoven. Ben daar ook geweest met mijn zoontje echt super tevreden over. Ze bellen een week van te voren om alles te bespreken, tijdens de afspraak wordt alles duidelijk uitgelegd en nemen ze de tijd voor je. Ook na de besnijdenis wordt je nog een keer gebeld over hoe het gaat en hoe de genezing geweest is. Super netjes gedaan bij mijn zoontje.

5 jaar geleden

Reactie op MiriamM

Beetje vreemde reacties met zielig... Wat men niet kent is gelijk zielig... ...
Hoezo vreemde reacties? Mag iemand het niet zielig vinden? 🤷🏻‍♀️ Iedereen mag een mening hebben toch? Ik vind het namelijk ook zielig dus.

5 jaar geleden

Oorbel laten schieten lijkt me pijnlijker dan een besnijdenis, ingreep wordt onder narcose gedaan (denk ik) of plaatselijke verdoving waarbij de baby na afloop geen pijn voelt. Heb zelf geen zoontje en dus geen ervaring maar wel 7 neefjes waar ik allemaal bij ben geweest tijden de gehele herstel periode.

5 jaar geleden

Reactie op RoosjeBloem

Met 3 maanden. Bij vatan kliniek. Klem methode. Na 2 dagen volledig herstel ...
Mag ik vragen wie de arts was? En heb je tips van te voren?

5 jaar geleden

Reactie op LouLove

Besnijdeniscentrum.nl in Eindhoven. Ben daar ook geweest met mijn zoontje e ...
Dankjewel voor je reactie! Erg fijn dat ze echt de tijd nemen en zelf nog na bellen. Ik ga even kijken of we daar terecht kunnen 😉

5 jaar geleden

Reactie op kelly.stax

Hoezo vreemde reacties? Mag iemand het niet zielig vinden? 🤷🏻‍♀️ Iedereen ...
Hallo, iedereen heeft zo zijn mening. Klopt. Maar het is altijd fijn om te vertellen waarom je dat vindt. Dat opent gelijk het gesprek in de plaats van het te sluiten.