9 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben voor de oudste een wasbare zwemluier van happybear. Gewone luiers heb ik niet wasbaar, maar voor een zwemluier vind ik het wel ideaal.

5 jaar geleden

Had ook een wasbare gekocht bij nummer 1. Wij hoefde bij ons er geen aan als je wist of ze poepde of niet. Plassen gaat er nl zo doorheen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik heb zwemluiers van de kruitvat

5 jaar geleden

Ik gebruik wasbare luiers van Bambinex. Vind het echt ideaal! Wegwerp zwemluiers vind ik zo zonde, nergens voor nodig. En je hebt meteen een zwembroekje :)

5 jaar geleden

Hier ook van happy bear. Zijn leuke print van !!

5 jaar geleden

Wij hebben eerst die van Huggies gebruikt, maar die gaan snel los bij de heupen met aantrekken. Nu die van Kruidvat en die bevallen heel goed! Scheuren wat lastiger met uitdoen, maar dat maakt ze weer makkelijker met aandoen. En als hij niet gepoept heeft, doen we ze gewoon als broekje uit.

5 jaar geleden

Reactie op Ultratomato

Had ook een wasbare gekocht bij nummer 1. Wij hoefde bij ons er geen aan al ...
Hoe kun je dat weten dan? Mijn middelste poepte bijna nooit bij het zwemmen, maar toch wel eens voor gekomen.

5 jaar geleden

Wasbare zwemluiers ideaal . Gewoon voor 3 euro op ali. Zelfde verkopen ze in nl voor 12 of meer..

5 jaar geleden

Verschilt per kind denk ik. Mijn eerste poepte heel moeilijk. En vaak op vaste tijden. Als ze die dag al gepoept had, dan kwam er niks meer die dag. Verder waren het kei harde keutels (koemelkallergie) dus dat ging nergens heen. Nummer 2....tja die krijgt een zwemluier aan...die poept wanneer het hem uitkomt en veels te zacht en een hoop. Dat risico durf ik niet te nemen. 🤣