10 Reacties

5 jaar geleden

Hoe lullig ook, dat ga je voor een week echt niet vinden. Ik heb een week vakantie geboekt met een kortingscode van WIJ bij Centerparcs en een VIP huisje. Heel ruim, met ledikant. Rest nemen we zelf mee. Voor €760,- Waarom perse een babyhuisje? Campingbedje mee, ook al is er een ledikant (of niet) die kan je gebruiken als box. Kinderstoel vaak bij te boeken voor hooguit een tientje en anders gebruik je de kinderwagen?

5 jaar geleden

Reactie op C hantal

Hoe lullig ook, dat ga je voor een week echt niet vinden. Ik heb een week v ...
Oh jawel hoor! Al gevonden namelijk. Bij hooge hult voor 251 excl. Toeristenbelasting en die zooi, voor 7 dagen. En daarbij heb ik ook niet gezegd dat het perse een babyhuisje moet zijn hè.. ☺️

5 jaar geleden

Reactie op MamavanEvy

Oh jawel hoor! Al gevonden namelijk. Bij hooge hult voor 251 excl. Toeriste ...
Oh haha, excuus. Al bij Roompot gekeken bij acties? Vakanties zijn momenteel zo duur, idioot.

5 jaar geleden

Dat is niet veel qua budget. Nu met corona is alles erg duur. Ik zou dan kijken naar een tent op een camping? Wij doen een chaletje dit jaar voor 1 week met ons 4ren maar zijn dan 1200 kwijt..

5 jaar geleden

Reactie op MamavanEvy

Oh jawel hoor! Al gevonden namelijk. Bij hooge hult voor 251 excl. Toeriste ...
Mag ik vragen welk huisje dan? Wij zoeken ook nog wat bij ons in de buurt (dat is hardenberg) maar wat ik zie zit je minimaal op 370 euro

5 jaar geleden

Roompot is over het algemeen iets goedkoper, maar met een kleine baby ook erg leuk! Vakantie veilingen wellicht nog een optie? Texel is ook erg leuk! Waalerburght zijn wij geweest. Kleinschalig opgezet. Geen park o.i d. Dat moet je dan op Texel zelf doen. Maar genoeg te vinden daar!

5 jaar geleden

Reactie op Lizaeikelboom

Mag ik vragen welk huisje dan? Wij zoeken ook nog wat bij ons in de buurt ( ...
Zeker! Dit is de link. https://www.hoogeholt.nl/vakantiehuizen/eekhoorn-12-gramsbergen?sort=price-ascending&number-of-persons=3 En je hebt daar nog wel wat goedkopere huisjes..

5 jaar geleden

Mijn kleine meid gaat eind juli voor het eerst vliegen. We gaan naar Mallorca...☺ Mijn zoon is al 13, en met hem vlogen we ook al toen hij 6 maanden was. Alleen even afwachten of zij het net zo goed doet als haar broer ik het vliegtuig😉 Ze heeft geen zit kont😂

5 jaar geleden

‘T Hooge Holt zijn wij vorige keer geweest, maar vond ik echt niks aan 🙈 We hebben nu gewoon een ruime B&B geboekt voor de helft van de prijs. En alles zit er bij in, ontbijt, campingbedje, kinderstoel, babybadje etc. Een park kun je altijd opzoeken.

5 jaar geleden

Heb je geen kortingsbon van center parks? Dat zijn echt wel leuke acties. Helaas niet voor 300 euro, je zit er dan net iets boven. Misschien zou je eens kunnen kijken via vakantiepiraten of vakantieveilingen