27 Reacties

3 jaar geleden
Die hebben wij zelf bij mijn ouders in een kamer gelegd , dus dat weet ik niet

3 jaar geleden
Voor de kleding en zachte spullen zou je vacuüm zakken kunnen gebruiken. Scheelt ook ruimte.

3 jaar geleden
Ook alles in bakken van action. Maar denk dat als het goed droog weggelegd wordt dat er geen schimmel komt toch of is het zo vochtig bij jullie?

3 jaar geleden
Ook alles in bakken van action. Maar denk dat als het goed droog weggelegd ...
Neen niet vochtig. Toch voor zover ik weet. Maar ik heb voor de zekerheid alle babyspullen verhuisd naar ons berging verdiep lager. Want ja, als we er pas aan beginnen binnen 2j, je weet nooit wat er opt dak gebeuren 😊

3 jaar geleden
Wij hebben de kinderwagenbak en autostoeltje etc in vuilniszakken.
De overige losse kleine spullen in opbergbakken van IKEA.
Kleding, dekentjes, lakentjes etc op maat gesorteerd in van die kledingbakken/hoezen van IKEA.
Alles ligt dus stofvrij op zolder.

3 jaar geleden
Reactie op Ummi_
Neen niet vochtig. Toch voor zover ik weet. Maar ik heb voor de zekerheid a ...
Hahaha ja klopt. Al ga ik er maar vanuit van niks want heb ook alles maar gewoon op zolder liggen. Maat 50-80 in een bak netjes opgevouwen, maat 86 in een open zak van moetiknogooitdoen, dekens nog in de kast en wandel wagen gebruiken we nog, jullie niet dus?

3 jaar geleden
Ohja en de maxi cosi ligt ook ergens tussen de koffers enz. Ligt ie wel prima dacht ik zo 😂🙈

3 jaar geleden
Hahaha ja klopt. Al ga ik er maar vanuit van niks want heb ook alles maar g ...
Kleren zitten nog ik kartonnen dozen op zijn kamer 😂… (oeps) wel gesorteerd per maat enz. Maar ga nog plastieke bakken kopen om echt weg te zetten.
Dekens zitten idd ook nog in kleerkast.
Wandelwagen is opgeborgen omdat we nu een buggy hebben. We hebben hem intensief gebruikt. Maar nu hij stapt, wilt hij liever niet in wagen of korte stukken. En dan dat gesleur met zwaar ding… dus voor buggy gegaan

3 jaar geleden
Reactie op Ummi_
Haha ja 😂 khad zelf gwn schrik voor schimmel ofzo. Zou zo zonde zijn van h ...
Ja snap ik! Bij ons is nog nooit iets beschimmeld (op wat brood na dan 🙈) dus denk dat het wel mee valt. Als het een probleem zou zijn zou je het vaker merken denk ik. Iemand die ik ken heeft een vochtig huis daar komt soms schimmel in de schoenen 😬 Dus als je een vochtprobleem hebt weet je dat denk ik wel al.

3 jaar geleden
Reactie op Ummi_
Ohja we hebben echt geen vochtprobleem. Niet op de muren of niks. Komt goed ...
Haha ja dat is wel heel erg. Verder prima huis enz hoor maar de grond eronder is heel nat dus trekt het omhoog uit de vloeren ofzo. Maar bedoelde ermee dat als je dat soort dingen nooit hebt het vast wel goed komt.
Hebben jullie veel dingen unisex gekocht of alles echt jongen/ meisje? Wij dingen als de wandelwagen/ babynestje/ sommig speelgoed unisex maar kleertjes wel echt jongensspul. Dus bedacht laatst al, mocht ik zo gelukkig zijn dat er nog een tweede komt ooit, en het is een meisje, dan is dat echt zonde van al die kleren 😂

3 jaar geleden
Echt puur zo van “jammer als die dan eigenlijk over zijn” want ik zou zooo blij zijn als er ooit een tweede komt, het geslacht maakt me echt niet uit ☺️

3 jaar geleden
Haha ja dat is wel heel erg. Verder prima huis enz hoor maar de grond erond ...
Hetzelf als jou idd. Grootste spullen unisex, echt bij nagedacht toen. Maarja kleding echt jongens… mja als er een meisje komt (als we het geluk hebben om gwn al zwanger te worden, weet je nooit). Dan sorteer ik dan zo dingen dat wel kunnen, bv witte bodys ofzo. En de rest zie ik dan wel 😊 ma als het een jongen is dan is het zonde om nu al alles weg te doen. Steekt toch wat geld in…

3 jaar geleden
Reactie op Ummi_
Hetzelf als jou idd. Grootste spullen unisex, echt bij nagedacht toen. Maar ...
Ja dat was dus wat ik me bedacht, voor hoeveel geld kleren ligt hier wel niet 🙊 Rompers heb ik altijd grijs gedaan dus ook niet heel erg meisjesachtig 🙈 Maar stiekem zijn kleertjes best duur. Dacht gisteren een speelbroek te kopen bij Zeeman maar die kosten ook 13 euro 🤔 Verder echt fan van de Zara jeans die zijn “maar” 14 euro maar je moet er stiekem toch best wel wat hebben 😅 En dan alle shirts en truien nog maar niet te noemen. Goed dat mijn man hier niet over nadenkt die zou de rekening blokkeren (grapje 😉) en ik doe niet eens gek 😂