51 Reacties

4 jaar geleden

zelfde probleem bij mij🙈 en ze groeien nog onregelmatig van elkaar ook😅 ik heb nu zo vaak mogelijk niks in combinatie met een losse trui.. maar snap dat als je grotere borsten van jezelf hebt dat geen optie is🙈 hoor graag ook goeie tips🥰

VRIEND

4 jaar geleden

Zit er zelf ook nog over te dubben, maar ik zit te denken aan een sportbeha, zo'n top zeg maar.

4 jaar geleden

Reactie op Ilona_1992

zelfde probleem bij mij🙈 en ze groeien nog onregelmatig van elkaar ook😅 ...
Ik heb van mijzelf cup E... en dat heeft wel wat ondersteuning nodig.

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

Ik heb van mijzelf cup E... en dat heeft wel wat ondersteuning nodig.
Ik ook en ik draag de super soft voorgevormd van de hunkemoller!

4 jaar geleden

Ik draag nu van die topjes van de primark. Houdt de boel omhoog maar knelt nergens.

4 jaar geleden

Ik draag al een tijdje sportbh's en dan met name die aan de achterkant een sluiting heeft zoals een gewone bh want anders is het lastig aantrekken met zware gevoelige borsten. Ik heb ze bij de Zeeman gehaald voor 5,99 ik ben er superblij mee💗

4 jaar geleden

Sport top over de gewone bh kan ook voor extra ondersteuning

4 jaar geleden

Reactie op Daeml

Sport top over de gewone bh kan ook voor extra ondersteuning
Maar de gewone bh past niet meer. Ik verwacht dat ik nog een volle cupmaat ga groeien (cup f-g)... en die dingen zijn in die grootte al zo duur hihi...

4 jaar geleden

Zulke bijvoorbeeld van de Primark. Maar ook met wen soort kanten randje aan de onderkant.

4 jaar geleden

Reactie op AapieSCL

Zulke bijvoorbeeld van de Primark. Maar ook met wen soort kanten randje aan ...
Is dit one size? Zijn wel leuke maar lijken me niet stevig.

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

Is dit one size? Zijn wel leuke maar lijken me niet stevig.
Weet ik niet meer, volgens mij niet. Die met dat kant hebben we maten sowieso. Ik koop ze dan gewoon zo dat ze stevig zitten. Ik heb 75E en ze houden bij mij alles prima op hun plaats. Die met kant wel meer dan die op het plaatje

4 jaar geleden

Reactie op AapieSCL

Zulke bijvoorbeeld van de Primark. Maar ook met wen soort kanten randje aan ...
Ja hoor, die heb ik dus ook dag en nacht aan. Voor mij de ideale optie, alleen moest ik er snachts wel aan wennen. Mijn borsten zijn zo pijnlijk dat ik zonder niet slaap of wakker wordt van de pijn ☹.

4 jaar geleden

Reactie op Sandy1982

Ja hoor, die heb ik dus ook dag en nacht aan. Voor mij de ideale optie, all ...
Zulke heb ik 's nachts aan inderdaad. Wel een maat groter dan normaal zodat het niet knelt.

4 jaar geleden

Ik draag ook een sport bh.... de rest kan ik niet verdragen ze zijn erg gevoelig nu heb ik niet zo van die grote borsten cup c maar ze voelen als cup g op het moment maar alles voor de kleine frummel....

4 jaar geleden

Reactie op AapieSCL

Zulke bijvoorbeeld van de Primark. Maar ook met wen soort kanten randje aan ...
Yes, hier ook! Alleen naar mijn werk nog een "echte bh" om. Heerlijk om direct na werktijd te wisselen!

VRIEND

4 jaar geleden

Ik draag al een tijdje sportbh's en dan met name die aan de achterkant een ...
Bij die tops kan je er ook "instappen". Dus van onderaf aan trekken en dan kan je ze wat gemakkelijker om je borsten heen doen. Misschien helpt dat

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

Ik heb van mijzelf cup E... en dat heeft wel wat ondersteuning nodig.
Je hebt wel van de heavy duty sport bh's die ook flexibele tops hebben. Een soort hempje maar dan kort en stevig uiteraard. Volgens mij wel bij de HEMA.

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Bij die tops kan je er ook "instappen". Dus van onderaf aan trekken en dan ...
Bedoel je over mn dikke billen heen? 😉

4 jaar geleden

Voor de dames met grote borsten; Anita(merk) zit super. Ik heb gewoon de zwarte, maat 80G. Normaal heb ik 80 F. Bij de Livera en vast ook op internet te koop.

4 jaar geleden

Ik draag een strapless bh dat vind ik het prettigste maar een vriendin van mij vind een sportbh veel prettiger!