51 Reacties

4 jaar geleden

Ik draag een BH van primark het lijkt een beetje op een topje maar er zit wel vulling in. Geen beugels en sluitingen en het mooiste is dat het helemaal "meegroeit" bij m'n vorige van begin tot 't einde mee gedaan ideaal

4 jaar geleden

Ik heb ze idd ook van de Primark. Groeien idd prima mee en zitten heerlijk zelfs bij hele gevoelige en pijnlijke borsten.

4 jaar geleden

Mama bh van de h&m echt een verademing! Kon na 5 weken mijn eigen bh al niet meer aan.

4 jaar geleden

Reactie op Reske

Mama bh van de h&m echt een verademing! Kon na 5 weken mijn eigen bh al ...
Lag al in mn winkelmandje 😉

VRIEND

4 jaar geleden

Bedoel je over mn dikke billen heen? 😉
Haha, dat weet ik natuurlijk niet. Succes met de zoektocht ;)

4 jaar geleden

Ik vind deze heel lekker zitten. Maar het hangt natuurlijk ook van je cup maat af 💡

4 jaar geleden

Ik vind deze heel lekker zitten. Maar het hangt natuurlijk ook van je cup m ...
Van welke webshop zijn ze? Ben ook hard op zoek naar iets wat past en fijn zit.

4 jaar geleden

Ik heb 2 meegroeibh's gekocht! Zitten superfijn!

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Momenteel maar 1 bh. Rest is stuk gegaan, of zit niet lekker. Twijfel nu wat ik moet kopen. Normaal al grote cupmaat (85G), maar nu tijdens de zwangerschap groeien ze natuurlijk nog meer.

4 jaar geleden

Op de site van Hema even in de zoekbalk typen: padded zonder beugel. Dan krijg je een aantal opties. Ik kon al heel vroeg in m’n zwangerschap geen beugel bh’s meer verdragen. Heb er nu van Hema zonder beugel, ze zitten heerlijk en zijn lekker zacht 😊

4 jaar geleden

Een sportbeha!

4 jaar geleden

Ik heb nu cupc F en draag een strakke sporttop van de h&m. Wat fijn is, is dat die geen banden en naden heeft rondom je middenrif en daardoor als een 2e huid zit. De stof is een beetje geribbeld en lijkt op een kort sporthemdje. Die van mij is een soort oudroze maar online hebben ze ze ook in het zwart, die wil ik ook gaan bestellen. Verder heb ik bij hunkemoller 2 normale bh's gekocht, waaronder 1 minimizer die lekker stevig ondersteunt voor tijdens het sporten.

4 jaar geleden

Bh van de Hema! Geen beugels en heerlijke pasvorm! Omdat je borsten steeds veranderen tijdens de zwangerschap erg fijn, ruimte om te groeien ed. Ik voel bijna niet dat ik de bh aan heb. In mooie kleurtjes maar ook zwart/wit te verkrijgen,

4 jaar geleden

Ik ben naar mijn vaste bh zaak gegaan en heb daar bh's gekocht met een soort softcup. Zit tussen een normale en voorgevormde bh in. Deze stof rekt een beetje mee en past zich mooi aan je borsten aan. Bij de eerste zwangerschap vooral van die meegroei topjes gedragen van de prenatal. Maar met een 85E geven die echt te weinig steun. Zeker als je er nog 1 a 2 cupmaten bij krijgt.

4 jaar geleden

Nu ook toevallig bij de Kruidvat in de actie van die comfortbh's met zo'n softcup.

4 jaar geleden

Zelf heb ik een aantal voedingsbehas besteld en gepast maar vond het drie keer niets. Ik ben zelf altijd van de push up dus de overstap naar een flubberig en weinig ondersteunend stukje stof was mij echt te groot. Vond het ook geen gezicht onder een shirtje. Bovendien wil ik geen borstvoeding gaan geven dus het praktisch nut van zo’n beha heb ik ook niet nodig.🙈 Uiteindelijk heb ik nu twee extra sport beha’s gekocht van only die echt super fijn zitten en ook nog mooi zijn onder een shirtje!

4 jaar geleden

Ik heb drie Carriwell meegroei- en voedingsbh Padded gekocht (wit en zwart). Ondersteunen goed, knellen niet en zijn na zwangerschap ook als voedingsbh's te gebruiken.

4 jaar geleden

Ik heb een grote cup dus moet ook wel wat ondersteuning hebben, niks voelt gek genoeg 'zwaar'. Ik heb bij de Hema een soft BH gekocht zonder beugel maar is wel stevig genoeg voor een grotere cup (heb E maar kan hier met D toe). Zo heet hij: ''padded t-shirt bh zonder beugel micro recycled blauw'' (16 euro).

4 jaar geleden

Ik draag mijn kolfbh's. Zitten geen beugels in. Ik kolf nog maar 1 x per dag maar ze zitten zo lekker dat ik ze continu draag

4 jaar geleden

Ik heb een verlengstukje gekocht bij de livera! Ideaal. Hierdoor zit m’n BH niet meer strak om het lijf