51 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Marlonxx

Bh van de Hema! Geen beugels en heerlijke pasvorm! Omdat je borsten steeds ...
Thnx voor de tip.. inmiddels zit ik op cup F..

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Ik heb een grote cup dus moet ook wel wat ondersteuning hebben, niks voelt ...
Tis t proberen waard. Al heb ik nu F.... onvoorstelbaar wat hormonen met je lijf doen...

4 jaar geleden

Reactie op Ymbra

Zelf heb ik een aantal voedingsbehas besteld en gepast maar vond het drie k ...
Waar heb je die gekocht?

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht. Begon aan begin vd zwangerschap op 75C & nu inmiddels 80E gekocht. Mn borsten zijn zeeeeer gevoelig en pijnlijk maar deze bh’s zijn echt fijn! https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/padded-bh/2-pak-padded-beugelbeha-e-f-zwart-1000002501.html?gclid=EAIaIQobChMI5onKhZ2k6AIVWuR3Ch2_4wQZEAQYBCABEgJpoPD_BwE&gclsrc=aw.ds

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht. Begon aan begin vd zwangerschap op 75C & nu inmidd ...
Lijke me fijne bh's indd. Alleen wil ik bv geven. Dus koop liever voedingsbh's. Thnx 4 de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Liefkleinvosje

Hier hetzelfde probleem. Momenteel maar 1 bh. Rest is stuk gegaan, of zit n ...
Hier ook het zelfde probleem, zit op G 100 en daar springen ze nu dus ook uit. Heb het idee dat ze nog wel even blijven groeien, geen idee waar ze betaalbare bh met goede ondersteuning nog verkopen

4 jaar geleden

Mijn borsten groeien ook als kool. Zit nu met 17 weken op 80G! Ik vind de voedings bh’s van prenatal het lekkerste zitten. Ze zijn wat zachter dan de bh’s van hunkemuller en een stuk voordeliger ook😉

4 jaar geleden

Ik heb nu de meegroei en voedingsbh (padded) van carriwell. Ben er echt heel blij mee, niet te duur maar wel heel fijn!

4 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Hier ook het zelfde probleem, zit op G 100 en daar springen ze nu dus ook u ...
Ik zit dus met hetzelfde probleem nog altijd geen fijn merk gevonden die goede ondersteuning geeft aan grote borsten 😥

4 jaar geleden

Ik heb nu gewoon sportbh's aan, is momenteel hetgeen wat mij het lekkerst zit en kost ook geen rib uit m'n lijf 😇

4 jaar geleden

Ik heb 2 bh s gehaald in een speciaalzaak ! Wel 65€ per stuk maar zalig om te dragen