43 Reacties

4 jaar geleden

Kan zo zijn ik zal over 1 weekje opnieuw testen

4 jaar geleden

Nee innesteling is al geweest, maar meerdere vrouwen verliezen rond nod ook wel een beetje bloed. Zolang het niet heel veel is kan het geen kwaad.

4 jaar geleden

Niet schrikken! Ik had zelfs bloed verlies in de inleggen. Komt vaak voor zegt mijn verloskundige. Mijn echo 7 weken was super. Tuurlijk het kan altijd, maar maak je niet al te druk. Liefs ❤

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Niet schrikken! Ik had zelfs bloed verlies in de inleggen. Komt vaak voor z ...
Veel? Ook helderrood?

4 jaar geleden

Wat is NOD?

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

Wat is NOD?
Niet Ongesteldheids Dag

4 jaar geleden

Innesteling niet (dan had je niet positief getest al). Niet te druk maken. Voor je eigen geruststelling morgen even de verloskundige bellen..

4 jaar geleden

Reactie op MaaikeVi

Innesteling niet (dan had je niet positief getest al). Niet te druk maken. ...
Oke! Heb me gister net ingeschreven online. Zal ik doen en hoop dat het nu snel stopt :(

4 jaar geleden

Ik heb een dag na mijn nod vrij heftig bloedverlies gehad. Helder rood en zelfs klonters. Ik ben toch zwanger. Nu 6+4. Volgende week woensdag echo.

4 jaar geleden

Ik heb ook bloedverlies sinds gister. Niet erg veel, maar inmiddels is de kleur donker, bijna zwart bloed. Hebben jullie enig idee wat dat kan betekenen? Ik dacht zelf aan oud bloed, maar vind het allemaal best spannend!! Ik ben volgens mij 6 weken zwanger en moet nog wachten tot 10 februari voor de echo..

4 jaar geleden

Ik heb ook bloedverlies sinds gister. Niet erg veel, maar inmiddels is de k ...
Je kunt ook eerder een echo laten maken, als je twijfeld. Wordt tevens ook vergoed omdat het ivm bloedverlies is. Tenminste had ik wel.

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Veel? Ook helderrood?
Ja ik had een plas in de inlegger, en het was rood. Zeker bloed. Maar dat is waarschijnlijk omdat je baarmoeder groeit, er en alles dus gevoelig is.

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Je kunt ook eerder een echo laten maken, als je twijfeld. Wordt tevens ook ...
Ja ik ga morgen ochtend even bellen. Dankje!

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Oke! Heb me gister net ingeschreven online. Zal ik doen en hoop dat het nu ...
Ik hoop van harte met je mee meis 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Ja ik had een plas in de inlegger, en het was rood. Zeker bloed. Maar dat i ...
Dat klinkt al geruststellender. Het lijkt nog niet door te zetten dus hopelijk blijft het hierbij.

4 jaar geleden

Ik heb ook bloedverlies sinds gister. Niet erg veel, maar inmiddels is de k ...
Hoop dat het onschuldig is. Idd spannend allemaal. Laat even weten hoe t is gegaan.

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Hoop dat het onschuldig is. Idd spannend allemaal. Laat even weten hoe t is ...
Ja hoop ik ook! Al zie je wel veel vrouwen die dit ook hebben en waarbij alles goed is gegaan! Het is ook bizar, omdat je totaal niet weet waarom je lichaam bepaalde dingen doet! Vervolgens moet je op een echo wachten wat dan zo frustrerend is. Ik hoop dat het voor jou ook allemaal goed komt. Laat jij ook weten hoe het is gegaan?

4 jaar geleden

Ja hoop ik ook! Al zie je wel veel vrouwen die dit ook hebben en waarbij al ...
Ik schrok daar ook van. Toen ik hier net op de app kwam, dacht ik gelijk oh shit. Als dit maar goed gaat. Maar mijn vk zei gelijk, echt niet te druk maken. Als je hele hevige krampen krijgt dat lang aanhoudt en daarbij veel bloed krijgt, dan kan het zijn dat het een miskraam is. En kun je een echo maken, voor controle. Vooral van genieten, je bent inmiddels zwanger van je kleine wonder. ❤❤

4 jaar geleden

Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik een uur na de positieve test bloedverlies. Best veel ook. Alles was uiteindelijk goed. ( waarschijnlijk toch nog innestelingsbloed )

4 jaar geleden

Reactie op roanme

Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik een uur na de positieve test blo ...
Was dit op je NOD?