43 Reacties

4 jaar geleden

Ik krijg met 2 weken een echo (dan 7 week) gelukkig na gister geen bloed meer gehad

4 jaar geleden

Ik heb vanmorgen de gynaecoloog gebeld en mag mijn echo met 1,5 vervroegen. Nu maandag heen! Eerst maar van het positieve uitgaan

4 jaar geleden

Hebben jullie ook ervaring dat je meer bloed verliest als je meer in beweging bent of aan het sporten bent?

4 jaar geleden

Ook bloedverlies gehad met 5+6 afgelopen weekend. 1 dag bloedverlies, geen buikkrampen/pijn. Stopte vanzelf weer. Stuk minder dan normaal bij ongesteldheid. Maandag verloskundige gebeld. Gisteren vervroegde echo gehad. Kan hier alle kanten nog op gaan. Ze kon geen vruchtje zien. Wel nog verdikt baarmoederslijm. Echter hoeft dit niet in te houden dat het vruchtje verloren is gegaan. Het is nog zo klein dat ze het soms met 5 weken nog niet kunnen zien. En er is dan nog geen hartactiviteit te zien. Aankomende week afwachten. Mocht ik geen bloedverlies weer hebben dan maandag weer echo. Wel ongelofelijk spannend. Maar we gaan het zien. Het is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw.

4 jaar geleden

Reactie op anoniempje_xx

Ook bloedverlies gehad met 5+6 afgelopen weekend. 1 dag bloedverlies, geen ...
Ik ben 5 weken en had dit vanmorgen met afvegen meteen helderrood bloed ik ben me helemaal kapot geschrokken.. en idd ook zonder de kramp.. was meteen heel verdrietig ik denk t is afgelopen.. nu lees ik dat het soms nog goed komt.. duimen!

4 jaar geleden

Hier sinds vanochtend ook een beetje heel lichtroze slijm bij 't afvegen. Ben 5+6. 😟 Nu duren die 2 weken wachten nog langer...

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Ik ben 5 weken en had dit vanmorgen met afvegen meteen helderrood bloed ik ...
Ik ook vanmorgen licht bloed verlies hoopt dat het allemaal goed komt pfff voel me zo rot nu

4 jaar geleden

Reactie op IrishCoffee90

Hier sinds vanochtend ook een beetje heel lichtroze slijm bij 't afvegen. B ...
Damn, gisterochtend stopte 't ook meteen weer. Rest vd dag niets meer gezien.. Vanochtend had ik gedouched en toen ik aan 't afdrogen was zat er weer roze slijm bij... 😳 Weet niet zo goed wat ik hier mee moet.. Wat ik zo lees kan roze slijm heel onschuldig zijn, maar heb dit m'n vorige zwangerschap nooit gehad. Menn wat duurt dat wachten lang.. Als 't aanhoudt ga ik toch de vk maar even bellen of ik eerder terecht kan.

4 jaar geleden

K heb hier maandag ook ineens bloedverlies gehad.. Ik kon gelijk terrecht voor een echo en het zag er allemaal goed uit.. Waar die bloeding vandaag kwam kon ze niet zeggen wel dat het vaker voorkomt.. Woensdag ineens bruine afscheiding en ik mocht weer langskomen.. Ze hebben toen ter controle weer een echo gedaan en zag er nog steeds goed uit.. Maar wat kan je je onzeker voelen zeg.. Ik duim voor jullie

4 jaar geleden

Ik ook vanmorgen licht bloed verlies hoopt dat het allemaal goed komt pfff ...
Heb de vl gebeld ze zegt dat het wss komt omdat de baarmoedermond zo goed doorbloed is Dus dat er snel een adertje springt als je bijv beetje perst voor ontlasting. Bloed was ook meteen weer weg na 1x afvegen (net alsof je je in de vinger snijd) en nu af en toe licht bruin. Geen krampen ofzo.. Ik ben iets gerust gesteld... Maar ga wel elke keer in spanning naar wc...

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Heb de vl gebeld ze zegt dat het wss komt omdat de baarmoedermond zo goed d ...
Heb nu 1,5 dag na het helderrodebloed op het wcpapier weer getest (intussen geen bloed meer, ook geen druppel) en test word donkerder.. dit is een goed teken, denk ik??

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Heb nu 1,5 dag na het helderrodebloed op het wcpapier weer getest (intussen ...
Hey Janine, Ik wil je niet bang maken, maar een test doen is niet handig. Dit vertelde mijn verloskundige ook aan mij. Het hcg hormoon blijft namelijk een langere tijd in je urine zitten. Je kunt altijd je verloskundige bellen he!

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Heb nu 1,5 dag na het helderrodebloed op het wcpapier weer getest (intussen ...
Ik denk het voorzichtig van wel (y)! Mijn test was iets minder donker na 2x was bloedverlies tijdens de ontlasting. Dag erna miskraam, dus dat hij bij jou donkerder is lijkt me goed ;).

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Hey Janine, Ik wil je niet bang maken, maar een test doen is niet handig. ...
Hey, Ja weet ik dat zei ze ook. Misschien voelt t een beetje goed want de vorige testen waren nog niet zo met een dikke streep. Tis idd afwachten!! Vind het maar lastig deze eerste weken!!

4 jaar geleden

Reactie op M-2e-kindje

Ik denk het voorzichtig van wel (y)! Mijn test was iets minder donker na 2x ...
Bedankt voor je reactie, Het is echt een onzekere tijd.

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Hey, Ja weet ik dat zei ze ook. Misschien voelt t een beetje goed want de ...
Ik begrijp je maar al te goed, heb t zelfde gehad! Komt vast goed!! Maak je niet te druk ( makkelijk zeggen) 😘

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Ik begrijp je maar al te goed, heb t zelfde gehad! Komt vast goed!! Maak je ...
Dankje 😘 De vk zei tegen me het gaat idd wel eens mis maar de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed dus onthoud dat.

4 jaar geleden

Ik heb vanmorgen de gynaecoloog gebeld en mag mijn echo met 1,5 vervroegen. ...
Hoe voel jij je? Ik weinig symptomen, soms smiddags misselijk gevoel. Mag 5 februari pas heen helaas. Ga morgen wel weer testen, ook al zegt dat niets

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Hoe voel jij je? Ik weinig symptomen, soms smiddags misselijk gevoel. Mag ...
Hoi, Ik voel me nog hetzelfde. Heb nog steeds donker bruin bloedverlies.. Verder niet erge symptomen of meer pijn, dus fingers crossed🤞🏼 Nee testen heeft volgens mij weinig zin.. had je nog wel gevraagd of je eerder heen mag?

4 jaar geleden

Hoi, Ik voel me nog hetzelfde. Heb nog steeds donker bruin bloedverlies.. ...
Kleur lijkt iig niet gevaarlijk. Veel of beetje bloed? Welke datum mag jij heen? Dit is is de vervroegde echo, eerder kon niet zeiden ze.. had net wel een knaltest al weet ik dat ik er niks aan kan ontlenen 😏