14 Reacties

5 jaar geleden

Huisarts bellen. Lijkt me beter als een verloskundige in dit geval

5 jaar geleden

Ik zou de huisarts bellen. Zo snel mogelijk..

5 jaar geleden

Ik zou zelf even contact opnemen met verloskundige hierover. Weet niet hoe lang je dit al hebt maar zou het toch wel voor de zekerheid voor het weekend alvast een beetje uitzoeken. En je vk vind het toch nooit erg als je belt! (Huisarts kan ook, maar vk geeft vaak telefonisch veel beter info is mij opgevallen, vandaar mijn voorkeur.😊)

5 jaar geleden

Als er een onsteking zit kan de verloskundige niks. En moet je als nog de huisarts toe.

5 jaar geleden

Ik zou niet wachten maar even bellen.

5 jaar geleden

Gelijk bellen! Beter het zekere voor het onzekere...

5 jaar geleden

Ik zou huisarts bellen!

5 jaar geleden

bv bv v % vvvvvcç v

5 jaar geleden

Ik zou direct de huisarts bellen want dat is niet normaal

5 jaar geleden

Niet melkachtige afscheiding uit één tepel Niet melkachtige afscheiding uit één tepel is meestal spontaan, dus zonder stimulatie van buitenaf. In dit geval is er vaak wel een oorzaak aan te wijzen, die verschillend van aard kan zijn.  Soms is er sprake van mastitis, een ontsteking aan de borstklier;  Ook een gezwelletje in een van de borstklieren kan de veroorzaker zijn. Er komt dan soms een klein beetje bloed uit de tepel. Zo’n gezwelletje is meestal goedaardig. In een heel enkel geval is het echter niet goedaardig. Als u last heeft van afscheiding uit één tepel is het in ieder geval verstandig een bezoek aan de dokter te brengen. Maar maakt u zich niet teveel zorgen, want zoals gezegd is er slechts zelden een ernstige oorzaak. Zie voor meer informatie: https://www.zgt.nl/media/folders/25181/tepeluitvloed.pdf

5 jaar geleden

Thnx, ik ga maandag wel de huisarts bellen. Zoals ik al zei ik maak me niet direct zorgen dat ik nú iets moet doen. Vroeg me vooral af of er dames zijn die dit ook weleens hebben gehad :)

5 jaar geleden

En wat was de uitslag? Niks ernstigs hoop ik

5 jaar geleden

Reactie op Mama4kids

En wat was de uitslag? Niks ernstigs hoop ik
Houd mij inderdaad ook de hele tijd bezig. Benieuwd hoe het met je is.

5 jaar geleden

Het was de volgende dag weer weg en nu is het ook gewoon weer normaal. Ik denk dus dat er niets is, misschien was het gewoon even een wondje. Ik heb er dus niets mee gedaan.