Bloedverlies zonder krampen

Bibi1993
2 maanden geleden
Volgen
Hallo dames. Ik heb gek genoeg nog regelmatig seks. Gisteren nog. Ik schrok alleen even toen ik net met afvegen bloed ontdekte. Nu maak ik me ontzettend zorgenπŸ˜”πŸ˜” Ik heb geen kramp of buikpijn Zal er gisteren dan echt iets miss zijn gegaan of moest ik dit dan eerder vandaag moeten ontdekken. Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
kim2020-24
2 maanden geleden
Ik reageer gelijk om je een beetje gerust te stellen, ik had dit vanochtend en had gelijk dikke paniek maar had net een echo met mooi kloppend hartje
  • Rapporteren
Robink-24
2 maanden geleden
Hoi, is regelmatig seks hebben dan raar als je zwanger bent? Misschien is gewoon een adertje gesprongen ofzo.. Ik denk niet dat er reden is voor paniek..
  • Rapporteren
Sznn1989
2 maanden geleden
Heb ik bij mn vorige zwangerschap ook gehad. Waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt.
  • Rapporteren
Bibi1993
2 maanden geleden
Reactie op Robink-24
Hoi, is regelmatig seks hebben dan raar als je zwanger bent? Misschien is gewoon een adertje gesprongen ofzo.. Ik denk niet dat er reden is voor paniek..
Nouja niet direct maar er zijn altijd mensen die er een andere mening over hebben Mischien. Ben alleen een beetje bang dat het daardoor door kwam.
  • Rapporteren
Robink-24
2 maanden geleden
Reactie op Bibi1993
Nouja niet direct maar er zijn altijd mensen die er een andere mening over hebben Mischien. Ben alleen een beetje bang dat het daardoor door kwam.
Ahhhh, nou hier nog niks van te merken haha, anyways. Je kan altijd even met je verloskundige bellen!
  • Rapporteren
KC-
2 maanden geleden
Ik heb ook hetzelfde gehad! Maak me niet te druk.. Rustig afwachten tot de eerste echo.. Ennuhhh, dat seks is niet gek vind ik. Ik heb meer zin dan ooit tevoren πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€­
  • Rapporteren
Mandy2810
2 maanden geleden
Kan gebeuren, heb ik ook wel eens, niks aan de handπŸ˜„
  • Rapporteren
Bibi1993
2 maanden geleden
Reactie op KC-
Ik heb ook hetzelfde gehad! Maak me niet te druk.. Rustig afwachten tot de eerste echo.. Ennuhhh, dat seks is niet gek vind ik. Ik heb meer zin dan ooit tevoren πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€­
Hahahaha wauw okΓ© deze zag ik niet aankomen. Maar precies wat jij zegt haha
  • Rapporteren
Dewydewy
2 maanden geleden
Ik had nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was ongeveer 10 dagen elke dag wel een klein beetje bloed of roze afscheiding. Verloskundige geeft aan dat dit kan en geen kwaad kan zolang er geen stolsels en/of heftige buikkrampen en bloedingen zijn. Ik was hierdoor gerust gesteld en het bloeden is inmiddels ook gestopt! 😁 en na de sex kan er altijd wat bloed ontstaan in het begin, volgens mij doordat de baarmoedermond zo goed doorbloed is tijdens de zwangerschap.
  • Rapporteren
Bibi1993
2 maanden geleden
Alles is goed! Uit voorzorg een echo laten maken. Ben wel 1 weekje achteruit gezet ❀️ maar alles ziet er goed uit niks aan de hand
  • Rapporteren
janinev
2 maanden geleden
Reactie op Bibi1993
Alles is goed! Uit voorzorg een echo laten maken. Ben wel 1 weekje achteruit gezet ❀️ maar alles ziet er goed uit niks aan de hand
Waarschijnlijk een gesprongen adertje van de baarmoedermond of slijmvlies in je vagina! Is allemaal beter doorbloed nu. Had ik ook je schrikt je kapot! Fijn dat alles goed is❀️
  • Rapporteren
Jesha38
2 maanden geleden
Reactie op Bibi1993
Wat fijn om te lezen ❀️
  • Rapporteren
Bibi1993
2 maanden geleden
Reactie op janinev
Waarschijnlijk een gesprongen adertje van de baarmoedermond of slijmvlies in je vagina! Is allemaal beter doorbloed nu. Had ik ook je schrikt je kapot! Fijn dat alles goed is❀️
Absoluut Mijn verloskundige vermoed een innesteling bloeding πŸ€” Maar kan idd ook een gesproken adertje πŸ˜€ Maar wel een mooi cadeautje vandaag 3,5 jaar samen met mijn man en dan deze prachtige geschenk 😍
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Bibi1993
Wat fijn!! Hoe veel weken ben je nu volgens de echo?
  • Rapporteren
Bibi1993
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Wat fijn!! Hoe veel weken ben je nu volgens de echo?
Volgens de echo was ik 6w 2d. Vandaag 6w 3dπŸ’•
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Bibi1993
Volgens de echo was ik 6w 2d. Vandaag 6w 3dπŸ’•
Fijn!! Dan is het nu echt tijd om te genietenπŸ₯°
  • Rapporteren