68 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb juist amper eetlust.. :( ben s morgens ook misselijk... Nu 5 weken zwanger...

4 jaar geleden

Pff kon ik maar eten. Vanmiddag naar de huisarts...

4 jaar geleden

Dit was vanochtend om 6:13
Ik kan ook goed eten 🙈 mischien te goed 🤭

4 jaar geleden

Ik eet normaal gesproken best veel maar op t moment eet ik te weinig. Geen eetlust. T kost me moeite eten binnen te krijgen, maar ook drink ik veel te weinig ets wat ik helemaal niet herken van mezelf

4 jaar geleden

Bij mij valt het nog mee met dat ik veel eet, maar ik had wel afgelopen 2 weken dat ik ineens vreemde dingen ging kopen die ik in jaaaren niet had gegeten, alleen in m'n studententijd. Bonen in tomatensaus, fruitsnoepjes, instant noodles, vienetta ijs met biscuit. Nu ik de test heb gedaan, snap ik waarom haha

4 jaar geleden

Ik kan ook vreten.. Moet me echt inhouden.. Maar die rode zure matten is mijn ding wat ik de hele dag wel kan eten. Zelfs me tong ligt al open. Haha

4 jaar geleden

Reactie op Bam Moeder

Ik eet normaal gesproken best veel maar op t moment eet ik te weinig. Geen ...
Dat dus. Ben in 1 week 2.5 kg afgevallen.. oeps

4 jaar geleden

Hier precies het zelfde verhaal! Word er helemaal gek van. Gisteren na werk thuis gekomen gelijk wat gegeten en dan naar de stad met vriendin samen wokken. Terwijl ik weet dat ik vol zit, wil ik toch gaan eten. Inmiddels 4+4 zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Bam Moeder

Ik eet normaal gesproken best veel maar op t moment eet ik te weinig. Geen ...
Hier precies hetzelfde. Normaal een vreetzak en lust alles, nu nergens trek in. Niks is lekker en heb de hele tijd en brok in mijn keel. Hoop dat ik snel weer van eten kan genieten!

4 jaar geleden

Ik heb ook veel honger! Ik probeer maar zo gezond mogelijke dingen te eten. Bij vriendinnen sloeg die honger na een paar weken om in misselijkheid, ben benieuwd hoe dat bij mij gaat!

4 jaar geleden

Ik heb wel eetlust en veel honger, maar probeer echt wel voor gezonde dingen te gaan. Ik ben al te zwaar en wil het aankomen echt zoveel mogelijk beperken deze zwangerschap. Met mijn vorige zwangerschap deed ik dat namelijk niet en toen kwam ik 27 kilo aan 😥 wel een tweeling zwangerschap en na de kraamweek waren er daar nog maar 7 van over.. Maar toch 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ik kan plotseling gewoon ergens heel trek in hebben. Van de week mega trek in appelflappen en nu in frikandellenbroodjes🙈 maar ik hou me nog goed in bedwang 😂 maar drink wel vanaf het begin bijna alleen maar optimel

4 jaar geleden

Waar normaal eten geen probleem is nu wel.. probeer echt om in de ochtend een boterham te eten, rond 10.00 een stukje fruit en in de middag weer een boterham of cracker. Laat in de middag nog een tussendoortje. Maar avondeten wil er echt echt niet in. Heb ook enorme buikpijn. Alsof ik ongesteld moet worden maar toch voelt het anders. Nu 4+1.

4 jaar geleden

Ik eet ook veel ondanks m'n misselijkheid. Voorheen at ik ook wel veel maar nu is m'n drang heftiger alsof m'n leven ervanaf hangt 😜 Heb ook specifieke trek mijn lichaam zegt mij wat ik nodig heb. Ik heb vooral trek in zuur en zoet maar ook verslaafd aan komkommer bijv. Verder melk en yoghurt. Wat ik voorheen superlekker vond en nu ineens niks meer van moet hebben is pizza, snacks, kaas enzo. Ik moet vooral geen gesmolten kaas of bakvet ruiken 🤢

4 jaar geleden

Hahaha een bodemloze put 😂 ik heb dat eigenlijk helemaal niet.. heb weinig eetlust, behalve dan dat ik elke twee uur mega begin te rommelen en gewoon iets moet eten ( maar dat kan ook een droge cracker zijn).

4 jaar geleden

Ik ben toevallig ook helemaal fan van rijstewafels! En voornamelijk brood etc terwijl ik dat eigenlijk nooit eet. Eet wel veel minder , maar wel vaker door de dag heen.
😂
Mijn man zegt dat ik nu in de keuken woon 🤭.Er staat altijd iets op het vuur te pruttelen 🙈 en ik heb mega veel ideeën ook 🤭 wat deze nacht niet goed is meegevallen voor mijn man 😂 zie foto hieronder 🍀 lang leve de zwangerschap 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Ik ben toevallig ook helemaal fan van rijstewafels! En voornamelijk brood e ...
Damn ik lees 2 x rijstwafels en krijg er gelijk trek in! Gelijk mn kasten doorzucht gelukkig vond ik maiswafels..verzacht de pijn pfjoe😰