68 Reacties

4 jaar geleden

Vooral trek in gezonde dingen maar ook in ketchup!

4 jaar geleden

Reactie op Marita

Herkenbaar! Hier was het leverworst, maar daar mag je niet zoveel van. Na e ...
Leverworst inderdaad. En gelukkig heeft de supermarkt inmiddels vegetarische leverworst! En die mag wel. Mijn redding.

4 jaar geleden

Ik ben constant misselijk maar heb nog niet moeten overgeven. Ik probeer wel gewoon te eten door de dag heen maar ik merk dat mijn honger gevoel nooit weg gaat. Alsof ik inderdaad non stop ga kunnen blijven eten. Gelukkig nu met de misselijkheid heb ik daar geen zin in maar ben bang voor als die misselijkheid wegzakt 😂

4 jaar geleden

Reactie op Marijke AD

Maak me de kop niet gek met je pizza shoarma! Ik droom er al een paar weken ...
Heel herkenbaar. Ben regelmatig misselijk wel echt honger. En bij het minste of geringste beetje honger voel ik me beroerd worden, flauw, duizelig, nog misselijker. Maar normale of grote porties gaan er echt niet in. Meerdere keren per dag maar wat eten zodat de honger en misselijkheid niet snel komt. Ook met "te veel" eten (niet eens normale portie) voel ik me even beroerd er na... bahbah. :( meer zin in kaas en in pindakaas en minder in zoet of vet ^^

4 jaar geleden

Reactie op Mama van Jip

Heel herkenbaar. Ben regelmatig misselijk wel echt honger. En bij het minst ...
O dit heb ik ook zo erg. Kan niet normaal eten maar heb wel elke 1,5 uur een soort hongeraanval.. en de hele dag door vlagen van misselijkheid.

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Leverworst inderdaad. En gelukkig heeft de supermarkt inmiddels vegetarisc ...
Wat een uitkomst! Ik wist dat niet. Maar ga nu ook op zoek in mijn supermarkt. Heeft de jumbo het? Dank voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ik werd gisternacht wakker om tosti met mega veel kaas te maken 😍😍🤣
Hahaha, zoooo lekker!

4 jaar geleden

Reactie op Marita

Wat een uitkomst! Ik wist dat niet. Maar ga nu ook op zoek in mijn supermar ...
De ah in ieder geval. Ik verwacht de Jumbo ook wel. Van Kips hebben ze ook mini verpakkingen om mee te nemen.