5 Reacties

4 jaar geleden

Daar zat ik ook al naar te kijken, ook omdat onze hondje niet meer zover kan Je hebt ze ook met dakje, duwstang aan de andere kant waar dan aan de andere kant van die een trekstang zit. Mijn voorkeur gaat uit naar 1 met luchtbandjes

4 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Daar zat ik ook al naar te kijken, ook omdat onze hondje niet meer zover ka ...
Bedankt voor jouw reactie😊 ja lijkt mij straks heerlijk om zo over het strand te kunnen. Voor jullie met hondje dan helemaal fijn. Je hebt ze inderdaad met een soort dakje/zonnekap of parasol. Ja met luchtbanden? Waarom liever met luchtbanden, voor de demping of iets? Je had wel een mooie, de Puky Ceety met een driepuntsgordel. Nieuwprijs was €109,-. Deze is helaas niet meer leverbaar. Verder zie ik dan mooie waar ook echt een kinderzitje met gordel in kan, de Beach Wagon Lite en de Veer Cruiser. De bedragen van deze zijn alleen absurd hoog en je moet alles los bestellen waardoor je al gauw op zo een €500,‐ uitkomt. Ik vind het wel belangrijk dat ze er ook goed en veilig in kan zitten, rem erop is ook fijn. Ik kom dan eigenlijk alleen op deze duurdere uit. Misschien toch anders een keer naar een winkel waar ze verschillende bolderkarren verkopen. Mocht je een mooie tegenkomen, hoor ik graag welke😊

4 jaar geleden

Lees even mee!

4 jaar geleden

Ik heb er een van de ANWB, deze vind ik heel fijn. Ook off road. Bevat geen riempje maar daar is vast iets op te verzinnen

4 jaar geleden

Ik ga daar nog even naar kijken. Dank je wel!