8 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Ik drink geen, 1, of soms 2 koffie per dag. Heb niet echt het idee dat het echt verschil maakt. Vond hetbin het begin ook spannend, mn zwangerschap geen koffie gedronken, maar is helaas niet de reden van de koete slaapjes van mn kindje. Was anders een mooie oplossing geweest😅

4 jaar geleden

Ik denk altijd overdaad schaad ... zelf drink ik 1tje soms smorgens soms smiddags, en 1 caffiene vrij kopje, Jasper merkt helemaal er niets van. Als jij 3 gewone kopjes drinkt en niets anders van caffiene drankjes zie ik daar niet veel mis mee. Denk persoonlijk niet dat het veel effect heeft, er zijn veel meer andere voedingsmiddelen die problemen geven, een vriendin van mij kon niets met prik drinken of zoetstoffen in haar kindje kreeg er krampen door echt raar hoe zoiets kan doorgegeven worden🤷‍♀️
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik twijfelde hier ook over en heb dit met onze osteopaat besproken. Die zei dat cafeïne niet zo goed is voor babytjes, of ze er echt last van ondervinden dat zal een beetje van baby tot baby af hangen. Ik drink nu mijn koffie tijdens of vlak na een voeding, zo komt de cafeïne in principe niet in de melk (zou een half u duren voordat het in de melk komt en zou 2u duren voordat het er terug uit is las ik eens ergens)

4 jaar geleden

Geen idee eigenlijk. Ik heb gewoon koffie gedronken tijdens de borstvoeding. Nu over naar kundt

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Geen idee eigenlijk. Ik heb gewoon koffie gedronken tijdens de borstvoeding ...
* oeps* kunstvoeding en 0 effect op de slaapjes. Nog steeds hazenslaapjes overdag. 🤦🏻‍♀️

4 jaar geleden

Hij ook slechte slaper, ik denk 1 cappucino per dag en voornamelijk herbal thee. En ook pas na zn voeding. Dus weinig effect daarop. Wel wordt aangeraden niet te veel te drinken.

4 jaar geleden

Ik geef ook nog bv en drink ook 2 en soms 3 kopjes koffie. Ik merk eigenlijk niets. Ze slaapt meestal heel goed en soms niet zo. Maar heb geen link met de koffie gelegd. Water drinken en thee is wel beter!

4 jaar geleden

Soms denk ik van wel. Dat mijn baby slechter slaapt omdat ik is koffie heb gedronken 😛 Maar ja, is dat niet omdat je u erop fixeert dat je dat wil zien 😅