36 Reacties

5 jaar geleden

Alleen een boxkleed die zijn vaak al lekker zacht.

5 jaar geleden

Boxkleed en matras. Je slaapt/ligt zelf ook niet op een lattenbodem🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

2 boxkleden op elkaar 😂

5 jaar geleden

Ik heb het allebij omdat ik ons kleed een beetje te dun vond en ik ben zelf best klein hihi dus met het matrasje eronder kan ik de kleine makkelijker neer leggen 🙈 bij mij is het zo dik ongeveer

5 jaar geleden

Alleen boxkleed.....wel dikkere kwaliteit. Tegen de tijd dat je baby wilt omrollen etc is een matras vaak te zacht en aangezien baby's niet zo zwaar zijn als wij zelf is een matras vaak niet nodig alleen misschien wanneer je een vrij dun boxkleed hebt.

5 jaar geleden

Hoe dik zijn jullie boxkleden? Ik zie er voorbij komen van 3cm maar dat lijkt zo weinig haha

5 jaar geleden

Denk twee boxkleden op elkaar. Heb wel een boxmatras (zat erbij), maar begrijp dat dat icm een boxkleed al gauw te dik is.

5 jaar geleden

Hoe dik zijn jullie boxkleden? Ik zie er voorbij komen van 3cm maar dat lij ...
Dat is prima. Maar zou er persoonlijk nog wel een matrasje onder doen.

5 jaar geleden

ik had bij mijn eerste zelf 2 boxkleden een effe witte onderop. maar nu met de 2e toch maar een matrasje gekocht. ligt toch net iets zachter😊

5 jaar geleden

Wij hebben 2 boxkleden ( oude en een mooie erboven op) . Dat scheelde een matras kopen en het ligt alsnog lekker zacht daarnaast wordt de onderste ook vaak gebruikt om op de grond te leggen ..op de bank .. etc etc . Mijn zoon had reflux dus die spuugde nogal eens 😜 vond het ideaal om even snel in de was te gooien en klaar.

5 jaar geleden

Boxkleed en matras. Alleen een boxkleed lijkt me niet heel lekker liggen

5 jaar geleden

Wij hebben een Hangloose cadeau gekregen, die is kennelijk dik genoeg om zo te gebruiken. Overigens had ik tot een paar maanden geleden nog nooit van een boxmatras gehoord of er een gezien ;) als je een beetje een dik kleed hebt lijkt me dat voldoende. Tenzij je de baby misschien ook veel in de box wilt laten slapen...

5 jaar geleden

matras wordt.afgeraden door verschillende instanties.

5 jaar geleden

Matras wordt afgeraden, omdat vingertjes miss tussen matras en de spijlen van de box klem kunnen raken. Maarja dan kan je ook de boxomranding eraf halen, want dat schijnt ook weer een gevaar te zijn. Ik volg mijn moeder instinct en alle websites en boeken zie ik als informatie wat goed is om te weten en waar je rekening mee kan houden en waar je alert op moet zijn. Ik heb wel een stevig matras van ong 5cm met een kleedje erop. Als de baby slaapt en daarna er ook nog een tijdje in ligt vind ik het wel fijn dat ze comfortabel ligt.

5 jaar geleden

Vind het persoonlijk een beetje vreemd dat een matras in een box wordt afgeraden. In het ledikant leg je toch ook een matras en die heeft ook spijlen. Zolang die maar goed past, heb ik het idee dat er niks mis kan gaan.

5 jaar geleden

Vind het persoonlijk een beetje vreemd dat een matras in een box wordt afge ...
Klopt. Daar bestaat die gevaar ook. Matras van ons zit stevig tegen de randen. Maarja je kan om alles wel gaan druk maken. Iedereen moet gewoon lekker doen wat goed voelt bij hunzelf en bij de kleine.

5 jaar geleden

Hier 2 boxkleden op elkaar.

5 jaar geleden

2 boxkleden op elkaar, als de bovenste vies is dan ligt de reserve er al. Vond ik wel handig, en het is lekker zacht. De bovenste is een hang loose, die zullen we de eerste maanden vooral gebruiken.

5 jaar geleden

Alleen boxkleed, wel een betere dikkere kwaliteit van babys only gekocht.

5 jaar geleden

Reactie op svg-25

matras wordt.afgeraden door verschillende instanties.
Als t echt zo onveilig is zal het ook niet meer verkocht worden😉