13 Reacties

5 jaar geleden

Ze raden het af, ivm knelgevaar

5 jaar geleden

Niet doen. Als je baby om wat voor reden dan ook omdraait stik het sneller omdat het matras inzakt. Gewoon een boxkleed en klaar ben je.

5 jaar geleden

Hoorde van een oudere kraamverzorgster dat het een "luxe" ding is. Ik heb er geen, lijkt mij ook een overbodig ding, had voor de oudere kids een fijn dik boxkleed en voor deze kleine kereltje ook

5 jaar geleden

Consumentenbond:

5 jaar geleden

Ok. Duidelijk! Heb idd gewoon een lekker zacht/dik boxkleed die bij de box hoort. Bedankt voor jullie antwoord! 😊

5 jaar geleden

Ik heb het wel. Vind het comfortabeler dan alleen box kleed. Gewoon een dunne aangeschaft die niet te zacht is. de kleine ligt toch voornamelijk op zn rug de eerste tijd.

5 jaar geleden

Ik heb 2 boxkleden op elkaar liggen ipv een matras.. vond ik zelf wel handig want gebruikte het kleed dan ook voor op de grond . Even in in de was en klaar

5 jaar geleden

Ik heb het wel, vond het zo hard liggen kreeg het niet over mijn hart. Je leest hier en daar over "te gevaarlijk", maar dan denk ik "in bed ligt ze op een zelfde matras" Maar goed, mijn kind was ook een buikslaper...dus ik ga tegen alle regels in 😱 Ik denk met veel dingen, zolang je alert blijft en ze niet alleen laat, maar je moederinstinct weet wat kan en niet kan.

5 jaar geleden

Ik heb een boxmatras van aerosleep

5 jaar geleden

ouders over het algemeen zijn al vaak te bang/bezorgd dat de ondergrond te hard is voor de kleine en kiezen daarom al snel voor dikke/zachte matrasjes of boxkleden. maar een te zacht/dik boxkleed is voor de motorische ontwikkeling van de kleine ook niet goed omdat het instabiel is. hierdoor wordt oefenen op de buik bijv vermoeilijkt voor ze.

5 jaar geleden

Reactie op Angel_AR

ouders over het algemeen zijn al vaak te bang/bezorgd dat de ondergrond te ...
Inderdaad

5 jaar geleden

Wow consumentenbond raadt een matras zelfs af! Shittie..heb er net 1 aangeschaft 😆