7 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook! Alleen zie ik niks zitten. Lijkt ook echt van binnen te zitten.

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Bovenin m’n buik aan de rand een branderig gevoel. Geen idee waar dit vandaan komt?

5 jaar geleden

Heb het ook! Heb het aan de verloskundige gevraagd en zij gaf aan dat het best vanuit binnen zou kunnen komen; soort van blauwe plek omdat de baby daar tegenaan zit/schopt. Bij mij werkt het soms (of het zit tussen mijn oren 😅) om te smeren met palmer’s cacao butter. Succes met de laatste loodjes! 💪🏼💪🏼

5 jaar geleden

Ik volg ook... ik heb nu een andere bh ( zonder beugels) en dat helpt wel... maar dat is niet weg.

5 jaar geleden

Ik heb er geen last van maar bij een gevoelige huid smeer ik altijd calendula zalf. Echt wonder spul wat de huid tot rust brengt. Gewoon te halen bij de supermarkt of drogisterij. Ga geen duur merk kopen, eigen merk is al goed

5 jaar geleden

Hier ook, net onder mijn rechter borst het gevoel van een gymzaal schaafwond. Smeren helt hier ook niet. Verloskundige gaf aan dat het mogelijk is dat je een onderhuidse ‘striem’ hebt zitten. Dat de huid dus onderhuids wat is gescheurd.

5 jaar geleden

Mijn gynecoloog heeft aangeraden toch daktarin intesmeren. Anders kan er een schimmel infectie ontstaan...